کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعطیلی ادارات بخاطر گرمی هوا قطعی شد؟ +جزئیات

3 مرداد 1403 ساعت 15:15

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت گفت: دولت به معاون اول و جمعی از وزرا اختیار داد این موضوع را بررسی و تصمیم‌گیری کنند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی در مورد تعطیلی ادارات به دلیل گرمای هوا گفت: امروز دولت به معاون اول و جمعی از وزرا اختیار داد تا موضوع را بررسی کنند، ممکن است تصمیم به تعطیلی گرفته شود.

بنابر روایت ایرنا، منصوری تصریح کرد: این اختیار به جمع محدودی از اعضای هیات دولت به مدیریت آقای معاون داده شده است. درباره تعطیلی به دلیل گرما هم شهر به شهر بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی درباره محل بعدی خدمت خود ، گفت: من در خارج دولت سعی می کنم کمک‌کار دولت باشم. من نیروی بنیاد مستضعفان هستم و قبل از حضور در دولت سیزدهم در این بنیاد بودم که شهید رئیسی از من دعوت کرد و من ابتدا به عنوان استاندار تهران و بعد معاون اجرایی رئیس جمهور به دولت آمدم و پس از استقرار دولت چهاردهم به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم. 

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور یکی از افتخارات دولت سیزدهم بود که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید داشتند. این سفرها منجر به حل مشکلات کشور می‌شد و آورده‌های بزرگی برای کشور داشت که امیدوارم دولت بعدی این سفرها را ادامه دهد.


کد مطلب: 220142

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220142/تعطیلی-ادارات-بخاطر-گرمی-هوا-قطعی-جزئیات

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir