کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحبت‌های اسکوچیچ درباره حضور در تراکتور

2 مرداد 1403 ساعت 21:40

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من سال های زیادی را در ایران گذرانده ام و این کشور به مانند خانه برای من می ماند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، دراگان اسکوچیچ در خصوص حضور مجدد در فوتبال ایران و عهده دار شدن هدایت تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: از اینکه بار دیگر به فوتبال ایران بازگشتم خیلی خوشحال هستم. من در نقاط مختلفی از ایران کار کرده‌ام و از این طریق با مردمانی از ایران در نواحی مختلف آشنا شده ام.

او ادامه داد: بخش اعظمی از دوران مربیگری خود را در ایران گذرانده‌ام و این کشور حس خانه را به من می‌دهد. از هواداران تراکتور شناخت خوبی دارم و از مالک باشگاه تشکر می‌کنم که بابت حضورم در تراکتور تلاش زیادی کرد.

اسکوچیچ افزود: آماده سازی تیم را به سه بخش تنظیم می‌کنم. یک پیش آماده سازی داریم، یک اردو در آنکارای ترکیه خواهیم داشت که در آنجا چند بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم و بعد از آن آماده حضور در مسابقات لیگ برتر می‌شویم.

او تصریح کرد: همیشه دوست داشته‌ام که رابطه نزدیکی با بازیکنان داشته باشم و در موقع تمرین بسیار جدی خواهم بود. دوست دارم بازیکنان خط قرمزها را تشخیص دهند و بدانند که در چه نقطه‌ای حضور دارند. اگر آن عملکردی را که از بازیکنان انتظار داشته باشم بتوانند انجام دهند رابطه بسیار خوبی با من خواهند داشت و اگر دست به دست هم دهیم به هر نتیجه‌ای که مدنظرمان باشد دست خواهیم یافت.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: شرایط خوبی را داریم و امکانات خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. باشگاه تراکتور زمین تمرین بسیار با کیفیتی در اختیار دارد و هرچیزی که برای تمرین کردن لازم باشد را باشگاه برای ما مهیا کرده است.

اسکوچیچ درباره لیگ برتر ایران عنوان کرد: همه باشگاه‌ها برای ما قابل احترام هستند و مطمئنم که فصل پرفشاری را در پیش خواهیم داشت. ما هر چه که در توان داشته باشیم برای رقابت با سایر تیم‌ها به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تراکتور ادامه داد: باید حس رقابت بین بازیکنان به وجود آید و در تمرین تلاش زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم کنند. بازی‌های سختی را در پیش داریم و از این موضوع اطلاع دارم که هواداران از ما انتظارات زیادی دارند. و ما هم تلاش خواهیم کرد تا بهترین اتفاقات برای تراکتور رخ دهد.


کد مطلب: 220102

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220102/صحبت-های-اسکوچیچ-درباره-حضور-تراکتور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir