کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش تند چمران به در افتادن رسانه شهرداری با اعضای شورای شهر

31 تير 1403 ساعت 15:15

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید برای خدا کار کرد. بی‌تردید کف زدن‌ها و احسنت‌گفتن‌های سیاسی پایدار نخواهد بود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی حواشی میان اعضای شورا و مجموعه شهرداری تهران گفت: باید برای خدا کار کرد. بی‌تردید کف زدن‌ها و احسنت‌گفتن‌های سیاسی پایدار نخواهد بود.

ایسنا در خبری نوشت: مهدی چمران در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از پایان تذکرات اعضا گفت: امروز همه اعضا لب به نصیحت گشودند اما باید چشم‌ها را باز کنیم نصیحت لازم نیست. باید دوستان عمل کنند قطعا نیاز به نصیحت نداریم. باید برای خدمتی که برای آن برگزیده شدیم تلاش کنیم.

وی افزود: بی‌تردید اگر به کسی توهین و ظلمی شده باید جبران شود. هیچ‌گاه اینکه رسانه شهرداری با اعضای شورا در بیفتد را نه‌تنها نمی‌پسندم؛ بلکه اجازه نیز نخواهم داد. بی‌تردید منطق و انصاف بسیار مهم است. به شکلی که شهید چمران در این خصوص گفته کسی که انصاف ندارد شرف ندارد. عمر ما می‌گذرد اگر به وظایف عمل نکنیم و همه نصیحت‌ها و شعرها به نتیجه نخواهد رسید.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید با انصاف جلو برویم و هر دو طرف باید این موضوع را رعایت کنند و قطعا پس از آن خدا کمک خواهد کرد. مردم شهیدپرورمان خون داده‌اند، جان داده‌اند، به جبهه رفته‌اند و توانسته‌اند پوزه دشمن را به خاک بمالند چراکه خالصانه آمده‌اند و حرفی که می‌زدند از ته دل بود. بی‌تردید اگر خالصانه کار کنیم اگر کسی هم نبیند خداوند جزای خیر خواهد داد و باید بدانیم که برکت در کار بسیار مهم است.

چمران تاکید کرد: در همین شورای شهر مصوبه‌ای داشتیم در حوزه شهرسازی که برخی گفتند با این مصوبه شورا ورشکست خواهد شد؛ اما خدا کمک کرد جلو رفتیم و بیشتر از آنچه که بودجه تعیین کرده بود درآمد داشتیم. ان‌شاءالله خداوند به ما توفیق دهد برای خدا کار کنیم. مسائل سیاسی، کف زدن‌ها و احسنت‌گفتن‌ها در درون و بیرون از شورا پایدار نخواهد بود. این مسائل سیاسی چند مدتی بیشتر باقی نخواهد ماند و من تا به این سن که رسیده‌ام از این موارد زیاد دیده‌ام.

وی افزود: از خدا بخواهیم حتی یک لحظه ما را به خود وا مگذارد چراکه همان لحظه زمان سقوط ما است. باید برای عاقبت بخیری خود دعا کنیم.

 


کد مطلب: 219950

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219950/واکنش-تند-چمران-افتادن-رسانه-شهرداری-اعضای-شورای-شهر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir