کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکیان در مجلس: تمام تلاشم این است که پاسخگوی مردم باشم

31 تير 1403 ساعت 9:30

رئیس جمهور منتخب با حضور در مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد، گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.


مسعود پزشکیان با حضور در جلسه علنی امروز مجلس گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم؛ امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم  و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث های مجلس مطرح کردم، مشکلات کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم؛ ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم. با رای مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می کنم پاسخگوی نیازهای مردم باشم.

رئیس‌جمهور منتخب گفت: قطعا هر کسی بخواهد مسئولیت پذیر باشد، باید پاسخگوی نیاز مردم باشد؛ بارها وصیت امام علی(ع) را خوانده و اعتقاد دارم که توصیه به تقوا می کند؛ تقوا از دیدگاه حدیثی و قرآنی، حرکت بدون خطا در اقتصاد و صنعت و کشاورزی است. تقوا اصلی است که آدم را می تواند به هدفش برساند.

وی افزود: امام علی می‌فرمایند دنبال دنیا راه نیفتید حتی اگر دنیا دنبال شما راه افتاد، اگر از این دنیا هم چیزی از شما گرفتند، تاسف نخورید؛ پس اگر  پست و مقام و پول و قدرت گولمان نزند، می‌توانیم حق گفته و با ظالم دشمنی کرده و یار و یاور مظلومان باشیم که در اعتقاد و یاور ما است.

پزشکیان بیان کرد: باید کاری کرده که بی عدالتی و حق کشی ها از بین رفته و جامعه‌ای درست کرده که در آن عدالت و انصاف حکمفرما باشد آن هم بدون آن که دنبال پست و مقام برای خودمان و اطرافیان‌مان باشیم.

وی افزود: تلاش می کنیم با کمک شما و بقیه عزیزان خدمتگزار مردم باشیم و امیدوارم خداوند ما را شرمنده مردم عزیزی نکند که علی رغم تمام تبلیغات در پای صندوق های رای آمدند و مشت محکمی بر دهان افرادی زدند که در خارج و داخل برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغ می‌کردند.

پزشکیان با تشکر از نمایندگان گفت: در خدمت شما هستیم و همچنان همان آدمی هستم که بودم و فرقی نخواهد کرد جز اینکه بار مسئولیت ما سنگین تر شده است؛ خدا کمک کند که شرمنده نشویم.

رئیس جمهور منتخب در پایان با تشکر از رئیس و هیات رئیسه مجلس گفت: قلبا از آقای قالیباف رئیس مجلس تشکر می کنم، در این مدت با رئیس و هیات رئیسه مجلس جلسه داشتیم که از لطف ایشان قدردان هستم که ان‌شاءالله با هم بتوانیم گره های در کشور را حل کنیم.


کد مطلب: 219931

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219931/پزشکیان-مجلس-تمام-تلاشم-این-پاسخگوی-مردم-باشم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir