کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنایه زیدآبادی به اظهارات باقری کنی در گفتگو با فرید زکریا: پای سیارۀ دیگری در میان است؟

28 تير 1403 ساعت 14:20

احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود به اظهارات علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه در گفتگو با فرید زکریا مجری سی ان ان واکنش نشان داد.


زیدآبادی نوشت:

وزیران خارجۀ جمهوری اسلامی از هر جناحی که باشند، وقتی با شبکه‌های بین‌المللی مصاحبه می‌کنند، گویی فرض‌شان این است که کارکنان آن شبکه هیچ اطلاعی از داخل کشور ما ندارند و بنابراین وظیفۀ خودشان می‌دانند که شرایط را به گونه‌ای وصف کنند که پنداری از سیاره‌ای در آن سوی کهکشان‌ها حرف می‌زنند که جز خود آنها هیچکس پایش به آنجا نرسیده است!

در همین زمینه، علی باقری سرپرست وزارت خارجه در گفتگو با شبکۀ آمریکایی سی.ان.ان گفته است: "ما در ایران چیزی تحت عنوان تندرو و میانه‌رو نداریم"!

یعنی آقای باقری واقعاً اعتقاد دارد که مثلاً شیخ حمید رسایی و محمدجواد ظریف هر دو از یک جنس‌اند و هیچکدام تندرو و یا میانه‌رو محسوب نمی‌شوند؟ یا اینکه تصور کرده است فرید زکریا از همۀ قیل و قال‌ها و منازعات تلخ و ترش سیاسی در ایران به کلی بی‌خبر است و از آن همه دعوا بر سر برجام کاملاً بی‌اطلاع مانده است؟

آقای باقری! هر چه نباشد عصر ارتباطات که هست! وقتی بچه‌های ما از ریزترین جزئیات شلیک به سمت ترامپ باخبرند، احتمال دهید فرید زکریا هم از دعوای میان تندروها و میانه‌روها در کشور ما بویی برده باشد!


کد مطلب: 219778

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219778/کنایه-زیدآبادی-اظهارات-باقری-کنی-گفتگو-فرید-زکریا-پای-سیارۀ-دیگری-میان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir