کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک ملی‌پوش در آستانه حضور در استقلال

22 تير 1403 ساعت 10:00

باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتقال سامان فلاح به استقلال موافقت کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه ،در حالی که تیم فوتبال استقلال از چند هفته پیش به دنبال جذب سامان فلاح بوده، مدیران این باشگاه با جدایی او موافقت کردند.

موافقت باشگاه گل‌گهر سه روز پیش جلب شد و جدایی او در جلسه با مهدی تارتار به اطلاع او رسید تا سرمربی جدید در بدو ورود، یک ستاره را از دست بدهد.

سامان فلاح ۲۳ ساله با این انتقال فرصت حضور در استقلال را خواهد داشت و به جمع آبی‌ها ملحق می‌شود. فلاح سومین خرید استقلال بعد از محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور است.

این در حالی است که باشگاه گل‌گهر رقم بسیار خوب و قابل توجهی را از این انتقال کسب کرده و به بودجه این فصل خود اضافه می‌کند.

با جدایی سامان فلاح، گل‌گهر به دنبال جذب حداقل یک مدافع خواهد بود. جدایی این بازیکن البته بعد از پرداخت رقم رضایتنامه خواهد بود و این بازیکن در صورت واریزی، به تمرینات استقلال اضافه می‌شود.

سامان فلاح که این فصل وارد لیست بزرگسالان خواهد شد، از تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و فصل گذشته با انتقالی بزرگ به گل‌گهر سیرجان پیوست. او در گل‌گهر نیز تا پیش از تصادف مهیب در ترکیب اصلی قرار داشت و حالا در صورت رسمی شدن این انتقال، جزو بازیکنان اصلی استقلال خواهد بود.

جالب اینکه او سه بازی ملی هم در کارنامه دارد و بسیاری تصور می‌کنند که این بازیکن با امین حزباوی، زوج آینده خط دفاعی تیم ملی خواهند بود.

باشگاه گل‌گهر پیشنهادات دیگری هم برای این بازیکن داشت اما پس از توافق شفاهی با استقلال، قصد دارد رضایتنامه را به مقصد این باشگاه صادر کند.


کد مطلب: 219445

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219445/یک-ملی-پوش-آستانه-حضور-استقلال

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir