; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - ترامپ: بایدن آدم بدی است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ: بایدن آدم بدی است

21 تير 1403 ساعت 10:30

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز با انتقاد از کسانی که برای بایدن دلسوزی می‌کنند، گفت: برای رئیس جمهور آمریکا احساس ترحم نکنید، بایدن آدم بدی است که کشور ما را به ویرانی کشیده است.


دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی با بیان اینکه جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده این کشور را ویران کرده است از شهروندان آمریکایی خواست تا برای او دلسوزی نکنند.

ترامپ در ادامه سخنان خود، اظهار کرد: شخصی به من گفت که برای بایدن بسیار متاسف است زیرا وی در مناظره با من بسیار رقت‌انگیز به نظر می‌رسید اما من گفتم بایدن آدم بسیار بدی است که آمریکا را کاملا به ویرانی کشیده است، بنابراین نباید برای او احساس دلسوزی کنید.

یک مقام اطلاعاتی آمریکا بدون اشاره به جو بایدن و دونالد ترامپ خاطرنشان کرد که ترجیح مسکو، ترامپ است و افزود جامعه اطلاعاتی آمریکا ارزیابی خود را از انتخابات گذشته تغییر نداده است.

به نوشته فاکس نیوز، بایدن در هفته‌های اخیر و بعد از مناظره با ترامپ مورد انتقاد قرار گرفته است و حتی تعدادی از دموکرات‌ها از وی خواسته‌اند که از رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کناره‌گیری کرده و به شخص دیگری اجازه دهد تا به میدان برود.

این در حالی است که بایدن کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی را رد کرده و مدعی شده است که بسیاری از شخصیت‌های برجسته حزب دموکرات در روزهای اخیر از وی حمایت کرده‌اند و استدلال کرده که همچنان بهترین نامزد برای شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر است.

در همین حال ترامپ پیش تر بایدن را به یک مناظره دیگر و مسابقه گلف دعوت کرد اما ستاد انتخاباتی بایدن در پاسخ به این دعوت رئیس جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که رئیس جمهور زمانی برای شیطنت‌های عجیب دونالد ترامپ ندارد.

ترامپ همچنین روز چهارشنبه (به وقت محلی) در پاسخ به این پرسش که آیا جایگزینی بایدن با یک نامزد دیگر دموکرات، بر کارزار انتخاباتی وی تاثیری خواهد گذاشت، اظهار کرد: این موضوع هیچ تاثیری بر کارزار انتخاباتی من نخواهد داشت و برای من مهم نیست که در نهایت بایدن نامزد حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات باقی می‌ماند یا شخص دیگری از این حزب این مسئولیت را برعهده بگیرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه با بیان اینکه همه دموکرات‌ها، افراطی و رادیکال هستند، گفت: بایدن یا یک نامزد دیگر دموکرات، برای من مهم نیست. انتخابات بیش از هر چیز یک امر سیاسی است و همه دموکرات‌ها دیوانه‌های افراطی هستند که خواسته‌هایی نامعقول مثل مرزهای باز دارند.


کد مطلب: 219397

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219397/ترامپ-بایدن-آدم-بدی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir