کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام نمرات نهایی دانش‌آموزان

18 تير 1403 ساعت 17:45

نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از روز گذشته در پایگاه مای مدیو منتشر شده است که امکان مشاهده از طریق وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه میسر شده است .


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ روز گذشته خبری بر اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم منتشر شد. و از آنجاییکه فرایند تصحیح اوراق به صورت کامل به پایان نرسیده است.

اقتصاد نیوز در خبری نوشت:در حال حاضر نمرات دروس تصحیح شده بارگذاری خواهد شد. و به مرور نمرات تکمیل خواهند شد. کارنامه دانش‌آموزان پایه دوازدهم حاوی نتیجه اولیه آزمون نهایی خرداد است.

چند روز فرصت برای اعتراض وجود دارد؟

دانش‌آموزان پس از مشاهده کارنامه خود، برای اعتراض و درخواست بررسی مجدد سه روز فرصت دارند. و پس از ثبت اعتراض دانش‌آموزان، برگه امتحان نهایی برای تصحیح چهارم ارسال می‌شود و معلمی جدید این کار را انجام می‌دهد.

بر این اساس و با توجه به اینکه این معلم به عنوان نظر نهایی پذیرفته می‌شود، دیگر نمره اعلامی قابل بررسی مجدد نیست.

پس از اعلام نتیجه اعتراض دانش‌آموزان، نمره جدید بلافاصله به فرد اعلام می‌شود.

از طریق وبگاه مای مدیو نتایج اعلام می شود

دانش آموزان باید پس از ورود به وبگاه مای مدیو my.medu.ir و ورود به پنل کاربری خود از طریق کد ملی و شماره سریال شناسنامه، کارنامه دوره تحصیلی ضمن سال جاری و سال‌های قبل خود را دریافت و مشاهده کنند، لازم به ذکر است که دانش آموزان می‌توانند برای دسترسی به سامانه مای مدیو خود، از طریق پنل والدین نیز اقدام کنند و سپس کارنامه خود را مشاهده کنند.

داوطلبان ابتدا باید نشانی وبگاه مای مدیو my.medu.ir را در مرورگر خود وارد و پس از ورود به وبگاه، روی گزینه ورود از طریق دولت من یا فرهنگیان و عموم کلیک کنند.

تمام کاربران باید پس از ورود به وبگاه درگاه دولت مای مدیو، شماره تلفن همراهی که به نام آنها است را وارد و روی گزینه ارسال رمز یک‌بار مصرف کلیک کنند.

در مرحله بعد نیز باید رمز یک‌بار مصرف را وارد کنند و وارد پنل کاربری خود در سایت مای مدیو my medu.ir شوند.

پس از ورود به سامانه از قسمت چپ صفحه بر روی پنل دانش‌آموزی فرزند خود شوند و پس از ورود به مای مدیوی دانش‌آموز، روی گزینه کارنامه کلیک و کارنامه دانش‌آموز را دریافت کنند.


کد مطلب: 219240

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219240/اعلام-نمرات-نهایی-دانش-آموزان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir