کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افشای فساد در کرمان / ۹۸ مدیر متهم به پولشویی

18 تير 1403 ساعت 12:40

مدیرکل بازرسی استان کرمان ، گفت: ۹۸ نفر از کارکنان و مدیران اجرایی استان به دلیل فساد اداری ، فرار مالیاتی و یا پولشویی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند.


احمد آبیار صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات یک سال گذشته اداره کل بازرسی استان کرمان، اظهار داشت: در یک سال گذشته ۹۸ پرونده برای کارکنان و مدیران اجرایی متخلف استان کرمان تشکیل شده است.

 
به گزارش تسنیم، وی با اشاره به جزئیات این پرونده‌ها گفت: در یک سال گذشته تعداد ۹۸ نفر از کارکنان و مدیران اجرایی که فساد اداری داشتند و افرادی که فرار مالیاتی و یا پولشویی داشتند، توسط سازمان بازرسی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 

مدیرکل بازرسی استان کرمان با بیان اینکه بر این اساس، میلیارد‌ها ریال به بیت‌المال مسترد شده است، ادامه داد: میزان وجوه شناسایی شده و یا برگشت شده به خزانه که عمدتاً مربوط به فرار مالیاتی بوده به بیش از ۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

 
وی بیان کرد: سازمان بازرسی کل استان کرمان به منظور حمایت از فعالان اقتصادی استان در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل، شورای حفظ حقوق بیت‌المال و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استانداری حضوری فعال داشته است.
 
آبیار افزود: ارتباط مستمر با دستگاه‌های متولی امر در جهت برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری در استان از جمله بانک‌های عامل، سازمان صمت، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی محقق شده است.
 


کد مطلب: 219216

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219216/افشای-فساد-کرمان-۹۸-مدیر-متهم-پولشویی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir