کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاج: اعتماد از دست رفته AFC به ما برگشت!

17 تير 1403 ساعت 21:20

در آخرین جلسه هیات استیناف مجوز باشگاهی، هیچ یک از باشگاه های لیگ یک درخواست استیناف برای آرا هیات بدوی ارسال نکرده بودند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، آخرین جلسه هیات استیناف مجوز باشگاهی امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه در سالن روابط عمومی فدراسیون با حضور مهدی تاج، هدایت ممبینی، مصطفی زارعی، احمد محمدی، رییس و عضو حقوقی هیات، کاظم زارعی، عضو مالی هیات، سید جعفر هاشمی عضو هیات و کارشناسان مجوز باشگاهی در سالن جلسات فدراسیون فوتبال برگزار شد.

با توجه به اینکه هیچ یک از باشگاه های لیگ یک درخواست استیناف برای آرا هیات بدوی ارسال نکرده بودند، مهمترین موضوع این جلسه بحث و بررسی فراینده های مجوز در سال گذشته بود. در این جلسه زارعی در گزارشی نتایج نظرسنجی های بعمل آمده از باشگاه های لیگ برتر را در مورد عملکرد دپارتمان مجوز ارایه کرد.

وی بیان کرد: در مجموع ۸۵ درصد از مدیران مجوز باشگاه های لیگ برتر از عملکرد دپارتمان مجوز رضایت کامل داشتند. همچنین در این جلسه مقرر شد از کلیه فرصت ها و ظرفیت های موجود جهت آموزش و ارتقا سطح کیفی و کمی در باشگاه های کشور استفاده شود.

در پایان مهدی تاج، رییس فدراسیون که برای تقدیر از اعضای هیات استیناف در جلسه حضور یافته بود ضمن تقدیر از همکاری همه اعضا، گفت: خوشبختانه امسال برای دومین بار همه تصمیمات رکن مجوز حرفه ای ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تایید شد و این نشان می دهد اعتمادی که سالیان قبل از بین رفته بود دوباره برگشته است. فدراسیون فوتبال در بحث مجوز عملکرد خوبی داشته است و در برخی از معیارها فراتر از آنچه مدنظر کنفدراسیون فوتبال اسیا است عمل کرده است.

گفتنی است، در پایان از زحمات و تلاش های کلیه اعضا تقدیر شد.


کد مطلب: 219185

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219185/تاج-اعتماد-دست-رفته-afc-برگشت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir