کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام سرلشکر موسوی به مسعود پزشکیان/ ارتش اعلام آمادگی کرد

17 تير 1403 ساعت 17:15

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مسعود پزشکیان آمادگی ارتش برای هرگونه همکاری با رئیس جمهور منتخب را اعلام کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند آقای دکتر مسعود پزشکیان

رییس جمهور منتخب ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران

سلام علیکم

بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت ساز و فراموش نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوستداران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر بجای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

رجاء واثق داریم حضرتعالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبردهای حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باریتعالی مستفیض خواهید شد.

اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

از خدای متعال توفیقات روز افزون حضرتعالی در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه ساز ایران عزیز را خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی


کد مطلب: 219170

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219170/پیام-سرلشکر-موسوی-مسعود-پزشکیان-ارتش-اعلام-آمادگی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir