کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه محمود واعظی به مسعود پزشکیان

17 تير 1403 ساعت 15:45

عضو حزب اعتدال و توسعه ابراز امیدواری کرد دولت چهاردهم با حمایت دلسوزان همراه شود و آنهایی که برنامه و نظر دارند و دلشان در گرو پیشرفت و توسعه ایران است، همه به دولت کمک کنند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،  محمود واعظی روز یکشنبه در گفت‌وگویی با موضوع انتخابات، گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری در مقایسه با سه انتخابات قبل در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ رقابتی‌تر و پرشورتر بود.

عضو حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با ایرنا، تأکید کرد: خوشبختانه در ۱۵ تیر مشارکت بالا بود و انتخابات بسیار سالم برگزار شد. یعنی همان ۴ اصلی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید دارند که انتخابات ایران باید رقابتی، سالم، با مشارکت بالا، در امنیت باشد، در انتخابات روز گذشته رعایت شد.
 

وی با بیان اینکه با توجه به ناراحتی‌هایی که از مسائل معیشتی و اقتصادی و مسائل مختلف وجود داشت به نظر می‌رسید برخی از مردم قهر کرده و تصمیم نداشتند در انتخابات شرکت کنند یا تصور می‌کردند شرکت‌شان در انتخابات تأثیر ندارد، تصریح کرد: با وجود این، این سد شکسته شد و دیروز یک روز مهم برای جمهوری اسلامی بود و مردم با حضور گسترده خود حماسه جدیدی آفریدند.

واعظی پیام رهبری به رئیس‌جمهور منتخب را مکمل حماسه ۱۵ تیر مردم توصیف، و عنوان کرد: کشور ما امروز با مشکلات مختلفی در ارتباط با تحریم و مسائل داخلی و خارجی مواجه است و نیاز داریم همتی مشابه آن‌چه مردم رقم زدند بین مسئولین، دست‌اندرکاران، سیاسیون و مردم ایجاد شود و همه دست به دست هم دهند و این مسائل را حل کنند.

عضو حزب اعتدال و توسعه نکته مهم پیام رهبری را تبدیل رقابت‌های انتخاباتی به رفاقت عملی ارزیابی کرد و ابراز داشت: بالاخره در عرصه انتخابات به دلیل رقابت‌هایی که وجود دارد بعضا ممکن است در مواردی اخلاق کمرنگ شود، مثل اینکه در مناظره‌ها برخی مطالبی رد و بدل شد که با فرهنگ اسلامی ما سازگاری ندارد، اما مهم این بود و اصل پیام رهبری این بود که هرچه بود تمام شده و الان زمان آن است که رقابت به رفاقت تبدیل شود و این هم نه در ظاهر، بلکه در عمل. لذا این پیام بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

وی ابراز امیدواری کرد دولت چهاردهم با حمایت دلسوزان همراه شود و آنهایی که برنامه و نظر دارند و دلشان در گرو پیشرفت و توسعه ایران است، همه به دولت کمک کنند.

او افزود: این دولت همانگونه که آقای پزشکیان بارها گفته‌ بدون مردم نمی‌تواند کار به این بزرگی را انجام دهد و لذا حتما نیازمند آن است که مردم به دولت کمک کنند.

واعظی تأکید کرد: پیام رهبر انقلاب می‌تواند مانیفست همکاری دولت با مردم و مسئولین و جناح‌های مختلف باشد و همه باید به آن وفادار و ملتزم باشیم و به دولت کمک کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که کمک کردن به دولت درواقع کمک کردن به مردم است، اظهار داشت: آنچه دولت انجام می دهد برای این است که مردم در رفاه باشند و مشکلات آنها برطرف شود و سفره‌های مردم گسترش پیدا کند، روابط مان با کشورهای همسایه و دنیا بهتر شود و دشمنی‌ها کاهش پیدا کند. امیدواریم با کمک به دولت همه شاهد بهتر شدن وضعیت کشور و برداشته شدن تحریم‌ها باشیم.


کد مطلب: 219164

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219164/توصیه-محمود-واعظی-مسعود-پزشکیان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir