کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واردات از علی بابا چین؛ آسان و به صرفه

17 تير 1403 ساعت 12:04

روی کار آمدن سایت علی بابا گامی استراتژیک برای گسترش تجارت الکترونیک است که به تاجران و صاحبان مشاغل مختلف این امکان را می‌دهد تا به مجموعه وسیعی از محصولات دسترسی داشته باشند. البته علی بابا سایت خرده‌فروشی آنلاین نیز خوانده می‌شود. طی چندین سال اخیر بسیاری از ایرانیان توانسته‌اند از طریق همین سایت بهترین و کاربردی‌ترین محصولات را به بازار ایران وارد کنند.


فرقی ندارد به تازگی به عرصه واردات وارد شده‌اید یا اینکه یکی از افراد حرفه‌ای حاضر در این حوزه هستید؛ به هر حال تسلط بر روش واردات از علی بابا چین به‌طور قابل توجهی دامنه فعالیت و کارایی کسب‌و‌کار شما را افزایش می‌دهد و به‌طور بالقوه بر فروش بیشتر و رضایت مشتریان تاثیر مثبت دارد. بنابراین با شروع واردات از سایت علی بابا کشور چین می‌توانید تجربه توسعه کسب‌و‌کار و سودآوری بیشتر آن را برای خود رقم بزنید.

چرا از سایت علی بابا چین محصول وارد کنیم؟

با اینکه سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند، اما همچنان سایت علی بابا یکی از برجسته‌ترین و پرطرفدارترین سایت‌های واردات محسوب می‌شود. دلایل زیادی برای خرید و واردات محصولات از سایت علی بابا چین وجود دارد که در ادامه این دلایل را به‌طور خلاصه شرح می‌دهیم:

منبع‌یابی مقرون‌به‌صرفه: واردات محصولات از کشور چین به روش سنتی امری پرهزینه است؛ زیرا شما باید به‌طور مستقیم با کارخانه‌ها در ارتباط باشید و آن‌ها را از نزدیک ببینید. این در حالی است که علی بابا دسترسی به منابع مختلفی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان هر نوع محصول را برای شما فراهم می‌کند. البته در انتخاب تامین‌کننده معتبر باید دقت زیادی به خرج دهید.

تنوع بالای محصولات: علی بابا دارای شبکه گسترده‌ای از تامین‌کنندگانی است که طیف وسیعی از محصولات را ارائه می‌دهند. این تنوع به شما اجازه می‌دهد تا موجودی محصولات مورد نیاز خود را افزایش دهید. درنتیجه حضور پررنگ‌تری در بازار رقابتی خواهید داشت.

سفارشی‌سازی محصولات: از طریق سایت علی بابا شما این فرصت را پیدا می‌کنید که به‌طور مستقیم با تولیدکنندگان ارتباط بگیرید و سفارش خود را بر اساس نیاز مشتریان تغییر دهید. همین امر دلیل تمایز برند شما از سایر رقبا خواهد بود.

دسترسی آسان به سفارش ثبت‌شده: بیشتر تامین‌کنندگان سایت علی بابا در زمینه حمل‌و‌نقل بین‌المللی مجرب هستند و می‌توانند بهترین پشتیبانی لجستیک را به شما ارائه دهند. بنابراین شما برای دریافت محصول از کارخانه با دردسری روبه‌رو نمی‌شوید. در ضمن بسته‌بندی و ارسال به مقصد نهایی از جمله خدماتی است که در دسترس شما قرار می‌گیرد.

سود کلان: تولید برخی از محصولات در کشور ایران با هزینه‌های زیادی همراه است؛ در حالی‌که اگر همان محصول را از چین وارد کنید، سود بیشتری به‌دست می‌آورید.

امن‌ترین روش واردات محصولات از علی بابا چین

 

اگر از افراد بازاری باشید، بدون شک کسانی را می‌شناسید که سرمایه خود را به دلیل اعتماد بی‌جا از دست داده‌اند. خرید از سایت علی بابا شاید راحت و به‌صرفه باشد، اما می‌تواند خطرناک و پرریسک نیز محسوب شود؛ زیرا با وجود تامین‌کنندگان زیاد در این سایت، همه آن‌ها معتبر و قابل اطمینان نیستند.

از این رو شما نمی‌توانید خیلی راحت به تامین‌کنندگان حاضر در سایت علی بابا اعتماد کنید و هزینه مورد نظر را بپردازید و منتظر تحویل کالا بمانید. در صورتی‌که تامین‌کننده کلاهبردار باشد، جنس شما را ارسال نمی‌کند یا محصولی متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امن‌ترین روش برای شناسایی تامین‌کنندگان معتبر و ثبت سفارش از کارخانه آن‌ها، کمک گرفتن از شرکت بازرگانی قوی و مجربی است که در این حوزه سابقه درخشانی دارد. چنین مجموعه‌ای به شما کمک می‌کند تا واردات امنی را تجربه کنید.

وانیکس یکی از همین شرکت‌های بازرگانی قوی است که سال‌های متوالی در حوزه واردات از کشور چین تجربه دارد و حتی می‌تواند محصولات چینی مورد نظر شما را درون انبارهای خود در شهرهای گوانگ‌ژو و هنگ‌کنگ ذخیره کند و سپس با حمل هوایی (35 تا 45 روز) و حمل دریایی (70 تا 75) در درب انبار شما در ایران تحویل دهد.

آیا من نیز می‌توانم برای واردات از سایت علی بابا چین اقدام کنم؟

 

در پاسخ به این پرسش باید گفت بله؛ هرکسی بدون داشتن کارت بازرگانی و خیلی راحت می‌تواند کالای مورد نظر خود را از سایت علی بابا چین بخرد و به ایران وارد کند. البته برای اینکه در مسیر واردات از کشور چین با مشکلات و چالش‌های مختلف روبه‌رو نشوید، شرکت بازرگانی وانیکس را انتخاب کنید.

این شرکت به جای شما سورس‌یابی را انجام می‌دهد و تامین‌کننده مورد نظر شما را ارزیابی می‌کند تا از اعتبار او مطمئن شود. وانیکس به فکر حفظ سرمایه و کسب سود بیشتر شماست؛ از این رو برای آغاز فرایند واردات از سایت علی بابا چین، از تیم متخصص این شرکت بازرگانی کمک و راهنمایی بگیرید.

در نظر داشته باشید که حتی داشتن شرکت نیز برای واردات از این طریق ضروری نیست؛ بلکه شما می‌توانید کلیه امور ضروری و مهم را به متخصصان حرفه‌ای شرکت بازرگانی بسپارید. تیم قوی این شرکت قبل از نهایی کردن معامله، درباره قیمت نیز مذاکره می‌کنند و پس از دریافت پول شما، آن را به تامین‌کننده چینی تحویل می‌دهند.

همین حالا برای واردات از علی بابا چین دست به کار شوید

واردات موثر محصولات از طریق پلتفرم‌هایی همانند علی بابا، یکی از مزایای مهم تجارت الکترونیک محسوب می‌شود. برای اینکه محصول دلخواه خود را بخرید و آن را برای واردات به کشور ایران بیاورید، می‌توانید از شرکت بازرگانی وانیکس که در این حوزه تجربه و تخصص حرفه‌ای دارد، کمک و راهنمایی بگیرید.

استفاده از سایت‌های معتبر همانند علی بابا به شما کمک می‌کند تا طی مدت زمان محدودی بیشترین سود را به‌دست آورید. بنابراین برای توسعه کسب‌و‌کار خود، واردات از سایت علی بابا چین را با کمک تیم وانیتکس انجام دهید تا این فرایند را با کمترین دغدغه و ریسک انجام دهید.


کد مطلب: 219150

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219150/واردات-علی-بابا-چین-آسان-صرفه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir