کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تراکتور زیر قولش زد؛ مذاکره با بیرانوند به نتیجه نرسید!

16 تير 1403 ساعت 19:00

تا این لحظه توافقی بین علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور انجام نشده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ بعد از فسخ یکطرفه قرارداد بیرانوند و پرسپولیس، علیرضا به عنوان گلر شماره یک تیم ملی مذاکرات خوبی را با تراکتور و مالک این باشگاه انجام داد تا راهی این تیم شود.

به گزراش خبرورزشی، مدیران تراکتور که با یک پیشنهاد بسیار سنگین و وسوسه انگیز به سراغ بیرانوند رفته بودند، در چند مرحله با گلر ملی پوش پرسپولیس مذاکره کردند تا بمب نقل و انتقالات را هم در تبریز منفجر کنند. علیرضا با این حال تا چند روز قبل به دنبال بازگشت به پرسپولیس بود و دوست داشت با قرارداد جدید در تیمش بماند. درخواستی که با مخالفت مدیران پرسپولیس مواجه شد تا مشخص شود باشگاه پرسپولیس دیگر بیرانوند را نمی خواهد.

بعد از اینکه پروسه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس به بن بست خورد، وکیل علیرضا روز جمعه دوباره با یکی از مدیران تراکتور نشستی را برگزار کرد تا کارهای مربوط به انتقال او به این تیم را نهایی کند. با این حال طی چند ساعت همه چیز عوض شد و ورق کاملا برگشت. مالک و مدیران ارشد تراکتور از قبل به بیرانوند قول هایی داده بودند که هنوز آن ها را عملی نکردند.

مالک متمول تراکتور قرار بود پولی را به عنوان پیش پرداخت به صورت نقد به بیرانوند بدهد ولی این اتفاق رخ نداد و بیرانوند هم از این ماجرا بسیار ناراحت شد. قرار بود خود عیلرضا هم عصر جمعه راهی دفتر باشگاه تراکتور در تهران شود ولی به دلیل بدقولی مدیران این باشگاه، این کار را انجام نداد.

به نظر می رسد ماجراهای بیرانوند و انتخاب تیم آینده او و همچنین موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از این ستاره ملی پوش طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید که تکلیف بیرانوند برای فصل آینده چه خواهد شد.


کد مطلب: 219121

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219121/تراکتور-زیر-قولش-زد-مذاکره-بیرانوند-نتیجه-نرسید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir