کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام ناطق نوری پس از پیروزی پزشکیان

16 تير 1403 ساعت 17:00

ناطق نوری در پیامی نوشت: حضور هوشمندانه و باشکوه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، نشانه دغدغه‌مندی و نیک‌خواهی برای ایران و فردای فرزندان این مرز و بوم است. این مشارکت فعال را به فال نیک گرفته،به عزم و اندیشه متعالی ملت ایران فروتنانه عرض احترام می‌کنم.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری، پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی پزشکیان، پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام ناطق نوری این است:

پس از حمد و ثنای خداوند و شکر فضل و انعامی که درحق بندگانش روا داشته، این حماسه مردمی را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

حضور هوشمندانه و باشکوه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، نشانه دغدغه‌مندی و نیک‌خواهی برای ایران و فردای فرزندان این مرز و بوم است. این مشارکت فعال را به فال نیک گرفته،به عزم و اندیشه متعالی ملت ایران فروتنانه عرض احترام می‌کنم.

به گواه تاریخ و تجربه، با همدلی مسئولانه و وفاق حداکثری، می‌توان به اهداف بلندمدت دست یافت. اکنون زمان وحدت نیروهای مخلص و خبره از گرایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است به منظور نیل به مقاصد کلان و این مهم جز با اخلاق‌مداری و واقع‌نگری دست‌یاب نخواهد بود.

با امید به این اتحاد و همدلی و همچنین آرزوی توفیق در خدمت، انتخاب برادر ارجمند و اخلاق‌گرا، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را خدمت ایشان تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامت و عزت و روشن‌بینی برایشان مسألت می‌نمایم.

با امید به آینده‌ای روشن و سزاوارِ این مرز و بوم کهن.
علی اکبر ناطق نوری


کد مطلب: 219107

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219107/پیام-ناطق-نوری-پیروزی-پزشکیان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir