کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش درویش به صحبت‌های علیرضا بیرانوند/شلوغ‌کاری نکنیم

14 تير 1403 ساعت 14:40

رضا درویش می‌گوید بیرانوند نباید فضای هواداری را ملتهب کند و باشگاه پرسپولیس از طریق مجاری قانونی پیگیر فسخ اوست.


صحبت‌های علیرضا بیرانوند در مورد علت فسخ قراردادش و غیرقانونی بودن این کار باعث شد رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان بدهد و در جمع خبرنگاران در مورد این ماجرا صحبت کرد.

درویش در این خصوص گفت: در مورد فسخ بیرانوند، قانون همه چیز را مشخص می‌کند. هیچ نقطه نامفهومی در قرارداد ایشان وجود ندارد. ما طبق مفاد آن قرارداد انجام دادیم و مسیرش را از مجاری قانون پیگیری می‌کنیم. اینکه شلوغ کنیم و فضای هواداری و هواداران پرشور را در التهاب برسانیم خوب نیست. مردم به حد کافی مشکلات دارند. مجاری حقوقی را باشگاه دارد طی می‌کند و هیچ نقطه یا نکته تاریکی در قرارداد یا متمم نبوده که مجالی برای جدایی او داشته باشد. مقامات ذی‌صلاح تعیین وضعیت یا انضباطی حتما طی روزهای آتی اعلام خواهند کرد.

او در پاسخ به اینکه آیا باتوجه به این اتفاقات و ناراحتی هواداران دیگر بازگشتی برای بیرانوند وجود ندارد، گفت: ما نمی‌خواهیم با شتاب یا تحت تاثیر تصمیم‌گیری کنیم. اول وجود، بعدا سجود. اول باید ثابت کنیم که باشگاه پرسپولیس همه کارهایی که انجام داده طبق مندرجات قرارداد بوده است‌. متمم قرارداد را من نوشتم، آیا از چیزی که نوشتیم سرپیچی کردیم؟ آیا مفاد را انجام ندادیم؟ اگر من یک تبصره‌ای اضافه کردم و آن تعهد را انجام نمی‌دادم، مورد سوال قرار می‌گرفتم که چرا تعهدی را ایجاد کردی و نتوانستی پایبند باشی. گاهی برای حل مسئله، صورت مسئله را پاک می‌کنیم.

درویش در مورد الحاقیه قرارداد بیرانوند توضیح داد: مدیریت باشگاه تصمیم گرفت یک بندی به الحاقیه اضافه کند و اگر انجام نمی‌داد باید مورد سوال قرار می‌گرفت. وقتی از نظر مالی تحت فشار بودیم و شرمنده باقی بازیکنان بودیم، عین الحاقیه را پرداخت کردیم و مابقی‌اش را مجاری ذی‌صلاح تصمیم می‌گیرند.


کد مطلب: 218969

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/218969/واکنش-درویش-صحبت-های-علیرضا-بیرانوند-شلوغ-کاری-نکنیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir