کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعطای نمایندگی فرانچایز ۳۰بن در شهر شما (فرصت طلایی)

11 تير 1403 ساعت 10:22

صنعت غذا در ایران و دنیا یکی از پرطرفدارترین صنایع به شمار می آید که به خاطر استقبال خوب مردم از آن میتواند یک گزینه مهم و اساسی برای سرمایه گذاران در این صنعت به حساب آید.


اگر به لیست کسب و کارهای پربازده ایرانی و خارجی نگاه کنید، متوجه حضور پررنگ کسب و کارهای صنعت غذا و فرانچایزهای غذایی میشوید. در ایران در دهه های گذشته که فرانچایزهای زنجیره ای غذا و میان وعده های غذایی پررنگ شده اند.

فرانچایز غذا یک مدل کسب و کار است که در آن یک برند یا شرکت غذا به یک سرمایه گذار اجازه می‌دهد تا با استفاده از نام و سیستم‌های آن برند، یک شعبه غذا راه‌اندازی کند. این مدل کسب و کار به سرمایه گذار اجازه می‌دهد تا از تجربه و دانش برند استفاده کند و از سیستم‌های آماده و کارآمد بهره‌برداری نماید تا با خیالی آسوده در بازار پرتلاطم سرمایه گذاری به اهداف خود برسند.

فرصت محدود و طلایی برای راه اندازی کسب و کار با اعطای فرانچایز 30بن

فرانچایز 30بن اولین فرانچایز سیب زمینی سرخ کرده با 12 نوع سس متنوع و خوشمزه در ایران است که با حداقل سرمایه گذاری میتوانید آنرا دریافت کنید. 30بن با عضویت در انجمن فرانچایز و حامی همیشگی این NGO قصد دارد تا مردم در کسب و کاری سرمایه گذاری کنند که حداقل ریسک را داشته باشد و شعبه داران کمترین دردسر برای تهیه مواد اولیه، آموزش، تبلیغات و ... را داشته باشند.

30بن با زنجیره تامین صنعت فرانچایز از مزرعه تا کارخانه و از کارخانه تا شعبه ها و در نهایت رساندن قیف های سیب زمینی سرخ شده با کیفیت و خوشمزه و بهداشتی به دست مصرف کننده نهایی قصد دارد تفاوت تابلو فروشی و فرانچایز را در جامعه نمایان کند.

از مزایای مهم فرانچایز 30بن:

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط فرانچایز ۳۰ بن در شهر خود با شماره ۰۹۱۳۴۴۶۱۶۹۹ تماس حاصل نمایید یا به صفحه گرفتن نمایندگی ۳۰ بن مراجعه کنید.


کد مطلب: 218767

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/218767/اعطای-نمایندگی-فرانچایز-۳۰بن-شهر-فرصت-طلایی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir