کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فروش و تعمیر پرینتر - تبریز

31 خرداد 1403 ساعت 9:47


پرینتر یا چاپگر ازجمله وسایل پر استفاده‌ای است که نقشی اساسی در چاپ و تکثیر مدارک مختلف دارد. به‌دلیل سطح بالای استفاده از این دستگاه، فروش و تعمیر پرینتر نیز اهمیت بالایی داشته و انتخاب یک مرجع تخصصی برای این کار، موضوعی مهم تلقی می‌شود. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی بهترین تولیدکنندگان چاپگرها، فروشگاه نخستین‌کو را نیز به شما معرفی کنیم که مرجع تعمیر پرینتر در تبریز است. همچنین این فروشگاه خدمات فروش دستگاه آکبند و استوک در تبریز را نیز ارائه می‌دهد.

آشنایی با برترین سازندگان پرینترهای بازار

پرینتر ازجمله محصولات پرطرف‌دار بازار است و به‌دلیل کارایی زیادی که دارد، در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. به‌طور کلی سطح تنوع بسیار بالایی از این دستگاه‌ها موجود است و پیش از خرید باید مشخص کنید که کدام برند و چه محصولی متناسب با نیاز شماست. در ادامه برخی از برترین تولیدکنندگان این حوزه را به شما معرفی می‌کنیم.

اچ‌پی (HP)

اچ‌پی یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان پرینتر و اسکنر در جهان است که عمده فعالیت آن، طراحی و توسعه انواع دستگاه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است و به‌دلیل فروش بسیار زیاد چاپگرهای آن، درخواست تعمیر پرینتر در تبریز مخصوصا برای مدل‌های ساخت این شرکت، بسیار بالاست.

پاناسونیک (Panasonic)

پاناسونیک ازجمله شرکت‌های خوشنام و محبوب ژاپنی است که طیف وسیعی از محصولات مختلف دیجیتال را در سبد تولیدات خود دارد. در بخش اسکنر و چاپگر نیز این شرکت فعالیت درخشانی داشته و می‌توان آن را جزو سه شرکت برتر بازار از لحاظ سطح تکنولوژی و کیفیت محصولات دانست.

سامسونگ (Samsung)

شرکت کره‌ای سامسونگ نیاز به معرفی ندارد و در یک کلام می‌توان آن را غولی در صنعت دیجیتال دانست. در زمینه چاپگرها نیز فروش برندهای سامسونگ و تولیدات مختلف آن نشان از محبوبیت بالای این شرکت نزد کاربران دارد؛ به‌ همین دلیل نیز خدمات فروش یا تعمیر پرینتر در تبریز، خصوصا برای محصولات سامسونگ توسط نخستین‌کو انجام می‌شود.

آشنایی با نخستین کو و خدمات مختلف آن در بخش پرینترها

مجموعه نخستین‌کو از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های تخصصی در حوزه محصولات چاپ و اسکن است که فروش پرینتر آکبند و استوک در تبریز، مهم‌ترین خدمات آن محسوب می‌شود. این مجموعه با بیش‌از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و تعمیر این دستگاه‌ها و تاکید بر فاکتورهای کلیدی مهمی مثل قیمت‌های مناسب و کیفیت بالای محصولات، توانسته است به یکی از مورداعتمادترین فروشگاه‌های تخصصی در این زمینه تبدیل شود. برخی از خدمات نخستین کو عبارتند از:

خدمات تعمیر کالا

پرینتر وسیله‌ای با قیمت نسبتا بالاست و تعمیر آن امری کاملا لازم و ضروری است. مجموعه نخستین‌کو در زمینه تعمیر پرینتر در تبریز فعالیت زیادی دارد و آماده دریافت و بررسی مشکلات دستگاه‌های شماست تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به تعمیر و رفع ایرادات آن اقدام کند.

فروش انواع چاپگر

مهم‌ترین خدمت بخش فروشگاهی این مجموعه را می‌توان ارائه انواع پرینتر، اسکنر، فکس، پروژکتور و پول‌شمار از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان (به‌صورت آکبند و استوک) دانست. فروشگاه نخستین‌کو در زمینه فروش برندهای سامسونگ، HP و Panasonic فعالیت فراوانی داشته و در کنار این موارد، محصولاتی از برندهای کانن، شارپ و توشیبا را نیز ارائه می‌دهد. همچنین برای خرید و فروش پرینتر برادر در تبریز نیز می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

ارائه لوازم جانبی و قطعات یدکی

این مجموعه فروشگاهی در کنار فروش انواع دستگاه‌ها و تعمیر پرینتر در تبریز، همچنین در زمینه ارائه لوازم جانبی و قطعات یدکی نیز فعالیت دارد. این قطعات یدکی را می‌توان مهم‌ترین وسایل ضروری در تعمیر و راه‌اندازی مجدد یک دستگاه دانست.

چرا باید نخستین‌کو را انتخاب کنیم؟!

فروشگاه نخستین‌کو به‌عنوان مرجع فروش پرینتر آکبند و استوک در تبریز، با داشتن سابقه طولانی در زمینه فروش دستگاه‌های حوزه چاپ و اسکن، همچنین تیمی توانمند در بخش تعمیر و پشتیبانی دارد و می‌تواند تضمین‌دهنده عملکرد طولانی‌مدت دستگاه‌های شما پس از تعمیر باشد. در کنار این موارد، ویژگی‌های ممتاز دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شود این فروشگاه انتخاب اول هر خریدار باشد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

در صورت خرید یک محصول از این فروشگاه، قادر هستید بدون هیچ مشکلی محصول خریداری‌شده را تا ۷ روز عودت دهید و مبلغ پرداختی را دریافت کنید. بدین ترتیب اگر دستگاه شما دچار ایراد یا اشکال فنی باشد، بدون هیچ مشکلی پس گرفته می‌شود.

تضمین اصل‌بودن کالا

نخستین‌کو مرجع فروش چاپگر و اسکنر و همچنین متخصص تعمیر پرینتر در تبریز است و تضمین می‌دهد که تمام محصولات ارائه‌شده در این فروشگاه کاملا اصل و اورجینال بوده و همین موضوع نیز دلیل اصلی اعتماد کاربران از سراسر ایران به این فروشگاه است.

پرداخت هزینه در محل

یکی دیگر از مزیت‌های مهم خرید از این فروشگاه را باید امکان پرداخت هزینه کالا در محل دانست که این موضوع تاثیر بسزایی در اعتماد مشتریان داشته است. اگر قصد خرید محصولاتی در این زمینه دارید، می‌توانید مراحل پرداخت آن را هنگام دریافت کالا انجام دهید.

قیمت‌های واقعی و منصفانه

در مقایسه با بسیاری از فروشگاه‌ها، خدمات تعمیر و فروش کالای ارائه‌شده در این مجموعه، مبتنی‌بر رضایت مشتریان در نظر گرفته می‌شود. به‌عنوان مثال، برای تعمیر پرینتر در تبریز، هزینه‌های تمام‌شده بسیار اقتصادی و منصفانه خواهد بود و برچسب‌های قیمتی در فروش هر کالا نیز واقعی و منطقی تنظیم می‌شود.

سخن نهایی

در این مطلب نگاهی داشتیم بر چند شرکت برتر در حوزه تولید چاپگر و اسکنر، همچنین در کنار آن فروشگاه nokhostinco را به شما معرفی کردیم که در زمینه محصولات چاپ و اسکن، متخصص فروش دستگاه آکبند و استوک در تبریز است. این فروشگاه تخصصی، خدمات تعمیر، فروش و تامین انواع قطعات یدکی و لوازم جانبی را نیز انجام می‌دهد تا بتوانید از کامل‌ترین سرویس‌های موجود در این زمینه بهره‌مند شوید.

گفتنی است که خدمات تعمیر پرینتر در تبریز توسط این مجموعه به‌ کمک تیمی توانمند و باتجربه انجام می‌شود تا از عملکرد صحیح و طولانی‌مدت دستگاه اطمینان حاصل شود. علاوه‌بر این، چند ویژگی مهم این مجموعه در فروش کالاها را می‌توان ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل بودن محصول، امکان پرداخت هزینه در محل و برخورداری از قیمت‌های منصفانه و منطقی دانست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فروشگاه و اطلاع از وضعیت فروش پرینتر برادر در تبریز می‌توانید به وب‌سایت nokhostinco.com مراجعه فرمایید. جهت ارتباط تلفنی نیز می‌توانید با شماره تلفن 09355705513 تماس حاصل فرمایید.


کد مطلب: 218147

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/218147/فروش-تعمیر-پرینتر-تبریز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir