کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نحوه نگهداری جک درب پارکینگ سیماران

27 خرداد 1403 ساعت 10:05

امروزه با نصب جک درب پارکینگ امکانات به روزتری به درب های پارکینگ اضافه می شود. با وجود این محصول دیگر نیازی به باز و بسته کردن درب های پارکینگ به صورت دستی نیست بلکه تنها با فشردن یک دکمه می توان درب پارکینگ را به صورت اتوماتیک باز و بسته کرد.


برند سیماران به عنوان یکی از خوشنام ترین تولید کننده در ساخت جک درب پارکینگ است. از ویژگی های جک درب پارکینگ سیماران می توان به کیفیت بالا، گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد. البته نگهداری صحیح از جک درب پارکینگ نیز به اندازه خرید این محصول مهم است. ما در ادامه به بررسی نکات مربوط به نگهداری جک درب پارکینگ سیماران می پردازیم.

معرفی جک درب پارکینگ سیماران در نمایندگی های سراسر کشور

برند سیماران یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت جک درب پارکینگ است. این برند از سال 1350 شروع به کار کرده است و به منظور انتقال تکنولوژی و ساخت محصولات با کیفیت با شرکت های اروپایی زیادی مشارکت داشته است. برند سیماران محصولات متنوعی از جمله جک درب پارکینگ، دزدگیر اماکن، آیفون تصویری، دوربین مدار بسته، سیستم اطفا حریق و لوازم خانگی را تولید و روانه بازار کرده است.

شرکت سیماران در شهر های مانند تهران، اصفهان ، کرج و دیگر شهرهای کشور نمایندگی های مختلفی را ایجاد کرده است. نمایندگی جک درب پارکینگ سیماران در کرج یکی از این نمایندگی های فعال بوده و این مورد را در نظر داشته باشید که در بین سایر محصولات سیماران می توان جک درب پارکینگی را به عنوان یکی از محصولات قدرتمند این برند معرفی کرد.

کیفیت بالا و رضایتمندی مشتریان از اهداف اصلی این برند است. تمامی محصولات سیماران دارای گارانتی 24 ماه هستند که این نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این برند است. بنابراین می توان گارانتی و خدمات پس از فروش را به عنوان یکی از مهمترین مزیت خرید این برند دانست.

نکات مهم در نگهداری از جک درب پارکینگ سیماران

تنظیم درست

در اکثر جک های درب پارکینگ دو سرعت اولیه و ثانویه تنظیم شده است که سرعت باز و بسته شدن درب از طریق آن انجام می گیرد. بنابراین باید این تنظیمات به درستی انجام گیرد تا در زمان باز و بسته شدن درب مشکلی به وجود نیاید. جک درب پارکینگ سیماران

متناسب بودن جک با ویژگی های درب پارکینگ

جک درب پارکینگ باید با ویژگی های درب از جمله وزن، ابعاد و میزان تردد در ساختمان متناسب باشد تا باز و بسته شدن درب به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی انجام شود.

نفوذ گرد و غبار به درون جک درب پارکینگ بر عملکرد آن تاثیر منفی دارد. بنابراین شما باید با استفاده از یک دستمال تمیز هر چند وقت یک بار جک درب پارکینگ را تمیز کنید. این کار موجب پاک کردن گرد و خاک از روی آن می شود و علاوه بر ان نیز مانع از زنگ زدگی و پوسیدگی قطعات جک درب پارکینگ می شود.

رطوبت

رطوبت یکی از عوامل تهدید کننده برای جک درب پارکینگ محسوب می شود.بنابراین بهتر است از خیس کردن و شستن جک درب پارکینگ اجتناب کنید.

روغن‌کاری دوره ای

روغن کاری دوره ای جک موجب بهبود عملکرد این محصول می شود. البته در جک های الکترومکانیکی برای بهبود عملکرد چرخ دنده ها، روغن کاری یک ضروریت به حساب می آید.

ویژگی های جک درب پارکینگ سیماران

شرکت سیماران به دلیل اهمیتی که برای مشتریان خود قائل است طی سال ها فعالیت کاری خود سعی کرده است محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند. محصولات این شرکت علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارند از طرفی بدون هیچ استهلاکی برای سال ها قابل استفاده هستند. ولی باید این نکاتی که ما در بالا به آن اشاره کردیم، را در حفظ و نگهداری جک سیماران در نظر بگیرید و رعایت کنید.

این برند در بین سایر برندهای ایرانی و خارجی توانسته اعتماد مشتریان را به سمت محصولات خود جلب کند. البته ناگفته نماند؛ که محصولات این شرکت با توجه به کیفیت بالایی که دارند با قیمت بسیار معقولی نیز به فروش می رسند. از لحاظ ظاهری جک پارکینگی سیماران شباهت زیادی به جک پروتکو ایتالیایی دارد که با قیمت نجومی در بازار به فروش می رسد.بنابراین با خرید جک درب پارکینگی سیماران دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای این محصول نیست به این دلیل که کیفیت محصولات این برند به دلیل بکارگیری از استانداردهای بین المللی در تولید این محصول قابل مقایسه با سایر برندهای خارجی است.

جک درب پارکینگ سیماران امنیت بالایی دارد و احتمال صدمات بدنی به دلیل برخورد با ستون های پارکینگ و دیگر خودرها را به حداقل می رساند.

این محصول کارآمد به صورت خودکار کارکرد بسیار سریعی در باز و بسته شدن درب پارکینگ دارد و از طرفی در فضای محدود پارکینگ نیز بسیار خوب عمل می کند. در نهایت می توان بیان کرد که جک درب پارکینگ سیماران به دلیل ویژگی های برتری که دارد توانسته به عنوان یک محصول پرطرفدار شناخته شود.


کد مطلب: 217921

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/217921/نحوه-نگهداری-جک-درب-پارکینگ-سیماران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir