کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روش سریع و آسان خرید جم بازی و گیفت کارت

20 خرداد 1403 ساعت 12:51

گیفت کارت ها نوعی کارت هدیه هستند که دارای اعتباری مشخص به شکل غیر نقدی می باشند و این اعتبار قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد اما افرادی همچون گیمرها، نتورکرها، دانشجویان و ... می توانند با خرید این کارت ها در زمان، انرژی و پول خود صرفه جویی کرده و در سریع ترین زمان ممکن به محصولات، برنامه ها، داده ها و کالاهای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.


جم بازی نیز به عنوان ارز رایج بازی های موبایلی و ویدیویی می تواند امکان دسترسی به آپشن ها، امکانات و آیتم های مختلف بازی ها را به گیمرها بدهد. خرید گیفت کارت و جم بازی با توجه به محبوبیت بالا و همچنین چالش هایی که ممکن است ایجاد شود، اهمیت بالایی دارد و افراد باید به نکات مختلفی توجه داشته باشند. در ادامه مطلب به بررسی راهکار ساده و سریع خرید این اقلام پرداخته خواهد شد.

کاربرد گیفت کارت ها

امروزه مرزهای جغرافیایی محدودیتی برای افراد ایجاد نمی کنند و به واسطه پیشرفت علوم و تکنولوژی های مختلف می توان از هر نقطه ای از جهان به محصولات، داده ها و خدمات شرکت های مختلف دسترسی داشت. 

موسسات معتبر و شرکت های بزرگ جهان برای افزایش رفاه حال مشتریان خود اقدام به ساخت و عرضه انواع مختلفی از گیفت کارت ها می کنند به گونه ای که هر کدام از این کارت های هدیه می توانند کاربردهای متعددی داشته باشند.

• خرید گیفت کارت اپل از کمپانی مطرح  و معتبر اپل امکان استفاده از برنامه‌ها و خدمات ios را برای کاربران فراهم خواهد کرد.
• گیمرها با خرید گیفت کارت پلی ‌استیشن از شرکت سونیقادر خواهند بود حساب خود در شبکه PlayStation Network را شارژ کرده و از خدمات و محصولات آن استفاده کنند.
• خرید گیفت کارت استیم از کمپانی Valve امکان عضویت در شبکه استیم و استفاده از خدمات را به کاربران خواهد داد.گیفت کارت های استیم از تنوع بالایی برخوردارند و در کشورهای مختلف به شیوه های مختلف عرضه می شود. خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت استیم اوکراین، خرید گیفت کارت استیم هند و ... هر کدام می توانند برای خدمات مختلفی به کار بروند.
• با خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل میتوان از خدمات و برنامه‌های Google Play Market استفاده کرد.
• با خرید گیفت کارت مینت از شرکت Paymentwall می تواناقدام به خرید محصولات و پرداخت های درون برنامه ایمختلف کرد.
• خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت بزرگ مایکروسافت نیز  امکان استفاده از امکانات و خدمات این شرکت را برای کاربران فراهم خواهد کرد.
• خرید گیفت کارت ریزر گلد، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال، خرید گیفت کارت ریزر گلد مالزی، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین و ... از شرکت Razer نیز می تواند دسترسی بازیکنان به بیش از 2000 بازی و امکانات آنها را فراهم کند.
• کاربران همچنین می توانند با خرید ویزا کارت آمریکا و مستر کارت آمریکا از خدمات پرداخت های آنلاین بهره مند شوند.

خرید جم بازی


هر کدام از انواع بازی های موبایلی و ویدیویی دارای ارزهای اختصاصی هستند که با نام جم شناخته می شوند. گیمرها با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و جم بازی هایی مختلف دیگر قادر به انجام خریدهای درون برنامه ای و استفاده از انواع آیتم ها، آپشن ها و آپدیت های مختلف بازی ها خواهند بود. همچنین استفاده از جم بازی باعث می شود که سطح مهارت های گیمر بهبود پیدا کرده و رقابت های جذاب و هیجان انگیزتری با دوستان و رقبای خود تجربه کند.

مهم ترین نکات خرید گیفت کارت

گیفت کارت ها از تنوع و تعدد بسیار زیادی برخوردار هستند و همین امر باعث می شود که بستر کلاهبرداری برای افراد سودجو فراهم شود.  در زمان خرید ویزاکارت مجازی، مسترکارت مجازی، گیفت کارت ها و ... لازم است که نکات و موارد مختلفی را در نظر گرفت که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

• قیمت و حجم ارز داخل گیفت کارت ها
• ناحیه و ریجن استفاده از کارت
• نوع گیفت کارت و ارز موجود در آن
• کاربردها و قابلیت‌های گیفت کارت
• کارمزدها و مالیات گیفت کارت‌ها
• اعتبار فروشگاه عرضه کننده
• تاریخ انقضای گیفت کارت و ... 

خرید آنی گیفت کارت و جم

اگرچه سایت ها و فروشگاه های متعددی در حوزه گیفت کارت و جم بازی فعالیت دارند اما سایت فروشگاهی گیم کد به واسطه سابقه بلند مدت، داشتن پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید،داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال،برخورداری از درگاه بانکی و SSL مطمئن و همچنین خدماتی همچون شارژ فوری اکانت بازی ها، تحویل فوری محصول و ... می تواند خرید مطمئن و سریع را برای کاربران فراهم کند.

 


کد مطلب: 217525

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/217525/روش-سریع-آسان-خرید-جم-بازی-گیفت-کارت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir