کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین معلمان را در استادبانک پیدا کنید!

25 ارديبهشت 1403 ساعت 13:00

به دنبال معلم خصوصی خوب در مقطع تحصیلی فرزند خود می‌گردید؟ نیاز دارید فرزندتان در مباحثی مانند جبر، هندسه، حسابان، آمار و احتمال، مهارت‌های یادگیری شامل: حل مسئله، تفکر انتقادی، ارتباطات، صبر و انگیزه را کاملا فرا بگیرد؟ برای رسیدن به این هدف خود باید با معلمی آشنا شوید که مهارت و تخصص و سابقه را یکجا داشته باشد.


بهترین معلم‌ها را در سایت جستجوی معلم استادبانک پیدا کنید. استادبانک نگرانی تمام والدین دانش‌آموزان یا حتی دانشجویان را بابت کلاس‌های خصوصی راحت کرده است. پلتفرم آنلاینی که بزرگترین شبکه ارتباط معلمان و دانش‌آموزان در ایران است. این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چرا باید استادبانک را برای پیدا کردن معلم خصوصی انتخاب کنید و با بهترین معلم‌ها در گروه‌های درسی مهم آشنا شوید.

چرا استادبانک را انتخاب کنیم

در استادبانک مانند پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های استاندارد بین‌المللی تمام معلم‌ها رزومه و سابقه‌کاری مشخص دارند. می‌توانید استادبانک را با Wyzant که پلتفرم ارتباط معلم‌ها و دانش‌آموزان در آمریکا است ، مقایسه کنید. خواهید دید که تمام نکات ریز و درشت در استادبانک نیز رعایت شده‌اند تا اهداف و نیازها به بهترین شکل حل شوند. در ادامه مهمترین دلایلی که باید برای آن استادبانک را انتخاب کنید آمده است.

سرعت؛ پیدا کردن بهترین ها در کمترین زمان

دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن معلم خصوصی در گروه‌های درسی مختلف کفش آهنین به پا کنید. مدرسه به مدرسه، آموزشگاه به آموزشگاه و فرد به فرد پرس‌وجو کردن دیگر کافی است. تنها با چند کلیک ساده به سرعت معلم خصوصی در گروه درسی مدنظر خود را پیدا خواهید کرد. کاری که پلتفرم‌های به روز در دنیا مانند TutorMe نیز آن را انجام می‌دهند.

سهولت؛ از رزرو تا پرداخت در چند دقیقه

علاوه بر سرعت پیدا کردن معلم، سهولت در رزرو و پرداخت‌ حق الزحمه‌ها، بررسی برنامه‌های درسی و زمان‌های کلاس‌ها در استادبانک به‌راحتی انجام می‌شود. مانند سایت Skooli تمام اطلاعات در یک صفحه مشخص جمع‌بندی و خلاصه شده که دسترسی دانش‌آموز یا والدین را راحت می‌کند.

دسترسی؛ برنامه های آموزشی و کلاس های منطف

با استادبانک دیگر نگران رفت و آمد و هماهنگ شدن برنامه‌های کلاسی خود و معلم نخواهید بود. می‌توانید کلاس‌های تدریس خصوصی را آنلاین بگیرید و بدون نیاز به رفت و آمدهای مکرر در بهترین شرایط از کلاس خود بیشترین استفاده را ببرید. اساتید مجموعه استادبانک علاوه بر کلاس‌های حضوری در شهرهای خود به تدریس آنلاین بر بستر اینترنت برای سراسر ایران و حتی خارج از ایران می‌پردازند.

هزینه مناسب؛ مقرون به صرفه و مناسب

معلم‌هایی که در استادبانک به تدریس خصوصی مشغول هستند، نسبت به سایر معلم‌ها حق الزحمه‌های منصفانه‌تری دارند. این قیمت مناسب به معنای مهارت یا تجربه ناکافی نیست، بلکه آن‌ها رسالت خود را چیزی فراتر از پول می‌دانند.

علاوه‌براین کلاس‌های حضوری اغلب هزینه بالایی دارند. به‌همین‌دلیل اساتید این مجموعه با هزینه‌های پایین‌تر به تدریس آنلاین می‌پردازند. با انتخاب تدریس آنلاین با یک تیر دو نشان زده‌اید. هم از هزینه کلاس حضوری و رفت و آمد خلاص شده‌اید و هم بهترین معلم‌ها را به خانه می‌برید.

تخصص و تجربه؛ مهم ترین عامل انتخاب معلم

تجربه و تخصص معلم مهمترین فاکتوری است که هر دانش‌آموز، دانشجو یا والدینی ابتدا به آن توجه می‌کنند. این فاکتور حتی نرخ نهایی حق‌الزحمه معلم را نیز تعیین می‌کند. معلم‌های استادبانک همگی سطح تحصیل و سواد بالایی دارند و اغلب در تخصص خود مشغول به تدریس خصوصی هستند. بیشتر آن‌ها سابقه تدریس طولانی در مدارس، آموزشگاه‌ها یا حتی دانشگاه نیز دارند.

5 معلم برتر در هر گروه درسی

پلتفرم استادبانک برای مقاطع تحصیلی مختلف از ابتدایی تا دبیرستان و حتی دانشگاه استاد دارد. به طور مثال برای مقاطع تحصیلی دهم یازدهم و دوازدهم در دروس مهمی مثل ریاضی و فیزیک، زیست و شیمی معلم‌هایی عالی در استادبانک تدریس می‌کنند. در ادامه برای هر گروه درسی یک معلم معرفی خواهیم کرد.

علیرضا توسلی؛ 17 بار برترین استاد در گروه ریاضی

آقای علیرضا توسلی در استادبانک 5 سال سابقه تدریس دارد و بیش از 5 هزار جلسه تدریس خصوصی موفق پیش برده است. او ریاضی اول و دوم متوسطه تا کنکور و دانشگاه تدریس می‌کند. همچنین به مدت 6 سال در دبیرستان‌های تیزهوشان و نمونه دولتی تدریس داشته است. ضمن آن‌که دانش‌آموزان او اغلب در کنکور سراسری، ریاضی را درصد بالا می‌زنند. آقای توسلی برای یک ساعت و نیم تدریس خصوصی ریاضی از مقاطع متوسطه اول تا دانشگاه 890 هزار تومان تا یک میلیون و صد و سی هزار تومان دریافت می‌کند.

مجتبی نریموسی؛ برترین استاد فیزیک تمام مقاطع

آقای نریموسی با گذراندن 4538 جلسه موفق در استادبانک طی 7 سال همکاری با این مجموعه بارها عنوان برترین استاد در گروه درسی فیزیک را در فصول مختلف از آن خود کرده است. او از دانش‌آموزان ایرانی گرفته تا خارج از کشور را در درس فیزیک همراهی کرده و توانسته همه را به موفقیت و قبولی برساند. آقای نریموسی برای یک ساعت و نیم تدریس خصوصی فیزیک از متوسطه دوم گرفته تا کنکور و فیزیک دانشگاه دو میلیون و چهل تا دو میلیون و ده هزار تومان حق الزحمه دریافت می‌کند.

زهرا جان نثاری؛ 10 بار برترین استاد در گروه شیمی دبیرستان و کنکور

خانم زهرا جان نثاری معلم VIP استادبانک است. او در اصفهان به تدریس خصوصی حضوری می‌پردازد. برای سایر شهرهای ایران نیز تدریس خصوصی برگزار می‌کند. خانم جان نثاری 5 سال در دانشگاه صنعتی اصفهان شیمی تدریس می‌کرده است.

او این سابقه را مرتبط با تحصیلات خود یعنی دکتری شیمی دارد. به سبب همین سابقه و تحصیلات مرتبط توانسته تا امروز بیش از 3 هزار جلسه موفق در استادبانک برگزار کند. در تمام مقاطع تحصیلی از متوسطه اول تا دانشگاه تمام دروس شیمی و علوم را می‌تواند تدریس کند. هزینه 90 دقیقه کلاس با او از یک میلیون و بیست هزار تومان تا یک میلیون و سیصد هزارتومان متغیر است.

علی کنگرلو؛ 6 بار برترین استاد در گروه زیست دبیرستان و کنکور

آقای علی کنگرلو از معلم‌های 5 ستاره استادبانک است که سابقه طولانی در تدریس علوم و زیست دارد. او دبیر رسمی آموزش‌ و پرورش در مدارس سمپاد است. او در بسیاری از مدارس تهران کلاس‌های رفع اشکال تدریس خصوصی حضوری کرده است. همچنین استاد پروازی مدارس و آموزشگاه‌های کنکور جنوب کشور نیز هست. آقای کنگرلو به دانش‌آموزان خارجی نیز به صورت آنلاین زیست تدریس می‌کند. هزینه تدریس خصوصی زیست با آقای کنگرلو 890 هزار تومان است.

مهتاب مدنی؛ برترین استاد در گروه زبان انگلیسی در سال 1402

خانم مهتاب مدنی به مدت 14 سال است که تدریس زبان انگلیسی در سطوح مختلف انجام می‌دهد. به‌همین‌دلیل با تمام زیر و بم‌های تدریس زبان انگلیسی به تمام شیوه‌ها آشنایی دارد. او برای تدریس از جدیدترین متدهای آموزشی از جمله ESA, inductive teaching , communicative teaching استفاده می‌کند.

همچنین برای بهبود آموزش از کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی مانند Four Corners, speak now, American English File, English Results, Solutions ,Evolve کمک می‌گیرد. هزینه تدریس خصوصی با خانم مدنی برای هر 90 دقیقه از 760 هزار تومان تا 890 هزار تومان متغیر است.

بانک کامل ارتباطات معلم های خصوصی در استادبانک

همانطور که در این مقاله خواندید با کمک استادبانک در کمترین زمان و به راحت‌‌ترین شیوه می توانید معلم پیدا کنید. معلمی که قلق یادگیری و نیاز شما یا فرزندتان را سریع متوجه شود و باتوجه‌به نیاز و هدفی که برای آن معلم خصوصی گرفته‌اید، برنامه‌ریزی آموزشی انجام دهد.


کد مطلب: 216000

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/216000/بهترین-معلمان-استادبانک-پیدا-کنید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir