کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهنمای خرید 2 مدل از بهترین بخار پز مدل vc-1401 و fs-12000p

25 فروردين 1403 ساعت 21:42


راهنمای خرید بخار پز مدل vc-1401 و مدل fs-12000p

میل کردن غذاهای سالم کمک شایانی به سلامت جسم و روحمان می کند، چرا که خوردن غذاهای فست فود و نا سالم با روغن فراوان می تواند سلامتی ما را به خطر بیاندازد و متاسفانه بیشتر مریضی های امروزی ناشی از همین غذا های غیر مفید است. با پیشرفت علم و تکنولوژی راه های سالم تری برای درست کردن غذای مقوی درست شده است که در ادامه می خواهیم یکی از همین روش ها را به شما عزیزان معرفی کرده و شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنیم.

غذا های خود را با چه روشی درست کنیم که ضرری برای سلامتی ما نداشته باشد؟

تکنیک بخارپز کردن غذا سال ‌های سال است که استفاده می ‌شود. طی این فرایند، مواد غذایی در معرض بخار آب قرار می گیرند و با حرارت بخار آب پخته می شوند. اما لازمه بخار پز کردن مواد غذایی وجود یک دستگاه بخار پز می باشد که در کم ترین زمان ممکن هر مواد غذایی را برای شما بخار پز کند.

بخارپز هایی که این روز ها در بازار می ‌بینیم، برای استفاده‌ ی روزمره تولید شده‌ است. این بخارپز ها به طور میانگین سه طبقه دارند اما مدل‌ هایی با تعداد طبقات کمتر یا بیشتر نیز ساخته می‌شوند. وجود این طبقات، به شما کمک می‌کند بتوانید مواد غذایی مختلف را به صورت همزمان بخارپز کنید. با استفاده از بخارپز های برقی و چند طبقه، می‌توانید مواد غذایی مختلف مانند تخم ‌مرغ، انواع سبزیجات، گوشت قرمز، فیله مرغ، ذرت و بسیاری از خوراکی ‌های دیگر را در مدت ‌زمان کوتاهی بخار پز کنید. این دستگاه به شما کمک می ‌کند تا انواع غذاها را به کمک بخار آب و بدون افزودن روغن طبخ کنید.

طرز کار بخار پز

طرز کار بخارپز های برقی، بسیار راحت بوده و برای همه امکان پذیر است، یک مخزن آب در پایین دستگاه تعبیه شده است که قبل از روشن کردن دستگاه باید آن را با آب پر کنید. بعد از پر کردن مخزن آب، نوبت به چیدن مواد غذایی در محفظه مخصوص غذا و طبقه ‌های دستگاه می‌ رسد. سپس با توجه مقدار و جنس مواد غذایی، برنامه دستگاه را تعیین و آن را روشن می ‌کنید. بسیاری از بخارپز های چند طبقه، قابلیت تغییر جای سبد ها و طبقه‌ ها را دارند؛ یعنی می‌ توانید با برداشتن سبد میان دو طبقه، فضای بیشتری را برای قرار دادن مواد حجیم ‌تر فراهم کنید.

بهترین مارک بخارپز کدام است؟

امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید دستگاه های بخار پز کرده اند، شرکت های ایرانی و خارجی. اما این که کدام برند را انتخاب کنید بسیار مهم است، ما در این مقاله قصد داریم که دو تا از دستگاه های بسیار با کیفیت بخار پز را به شما معرفی کنیم.

نکات مهم در هنگام خرید بخارپز:

 

بخارپز تفال مدل VC1401: 

بخارپز تفال مدل VC1401 با ارائه روش های پخت و طبخ سالم مواد غذایی بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال غذاهای رژیمی و ساده هستند. این پخارپز با توان 900 وات از قدرت و سرعت خوبی در بخارپز کردن مواد برخوردار است. بخارپز تفال مدل VC1401 با گنجایش 6 لیتر در دو طبقه مجزا قادر است حجم زیادی از مواد غذایی متنوع همچون سبزیجات، ماهی، گوشت و… را بخارپز کند.

شما می توانید با توجه به نوع مواد غذایی زمان را تا 60 دقیقه توسط دکمه چرخشی روی بدنه تنظیم کنید. بعضی از مواد غذایی مثل انواع سبزیجات و صیفی جات به زمان پخت کمتر و گوشت، مرغ و ماهی به زمان پخت بیشتری احتیاج دارند.

کار با این دستگاه بسیار ساده است. برای شروع می بایست آب را تا حداکثر سطح مخزن ریخت. سپس مواد غذایی را داخل طبقات بچینید. دستگاه را روشن و زمان پخت را انتخاب کنید. هشدار صوتی بعد از اتمام زمان پخت، آماده شدن غذا را اظلاع می دهد. 

بخار پز پارس خزر FS-12000P: 

بخار پز پارس خزر FS-12000P دارای وزن 2.5 کیلوگرم می باشد که وزنی بسیار مناسب می باشد، و نشان می دهد که حمل و نقل این محصول کار دشواری نخواهد بود. برند پارس خزر این وسیله ی کاربردی را از جنس پلاستیک فشرده ساخته و تهیه کرده است. که همین موضوع سبب شده است تا مقاومت و استحکام این دستگاه بسیار بالا باشد و جزو محصولات مقاوم در برابر ضربه، فشار، خط و خش و… قرار بگیرد.

تهیه ی غذا های سالم و رژیمی مختلف، به وسیله ی این بخارپز در سریع ترین زمان ممکن برای شما امکان پذیر خواهد بود. شما قادر هستید تا با استفاده از این محصول، غذاهای متنوع و مختلف را بدون روغن و کاملا سالم و خوشمزه تهیه بکنید. فرقی نمی کند غذای مورد نظر شما گوشت باشد یا مرغ و سبزیجات، در انتخاب غذای مورد نظر، با هیچ محدودیتی مواجه نیستید و این بخارپز امکان تهیه ی انواع غذا ها را به شما خواهد داد. این محصول دارای یک عدد مخزن آب با ظرفیت 1 لیتر بوده و به قابلیت نشانگر سطح آب نیز مجهز شده است.

یکی از ویژگی های مهم این دستگاه بخارپز، این است که به دریچه ی خروج بخار تجهیز شده است. وجود این دریچه بسیار کاربردی است. و سبب می شود تا بخار های اضافی به موقع و به خوبی خارج شوند و در نتیجه عملکرد پخت و پز با کیفیت بسیار بهتری انجام خواهد پذیرفت.

این محصول به تایمر مجهز شده است. و وجود تایمر موجب می شود تا بخارپز در زمانی که شما از قبل تعیین کردید، خاموش شود. این تایمر همراه با زنگ اتمام می باشد وبه محض خاموش کردن دستگاه، شما را با یک زنگ خاص از این اتفاق آگاه خواهد کرد.

 

از کجا این مدل بخار پز ها را خریداری کنیم؟

بیشتر کسانی که به خرید لوازم خانگی باکیفیت علاقه دارند، فروشگاه دومینو کالا را خوب می شناسند، چرا که در این فروشگاه شما می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. تمامی محصولات دومینو کالا از بهترین برند های ایرانی و خارجی بوده و دارای تنوع کیفیت و جنس های بالایی می باشد که بخار پز هم از همین محصولات بوده؛ شما می توانید برای خرید بخار پز تفال و پارس خزر به فروشگاه دومینو کالا مراجعه فرمائید.

خرید انواع محصولات دومینو کالا

شما برای خرید انواع محصولات دومینو کالا، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید. فروشگاه دومینو کالا، یک فروشگاه عرضه‌کننده محصولات شرکت با کیفیت است که نمایندگی محصولات برند های معروف ایرانی و خارجی نیز محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلي در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها مي توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.


کد مطلب: 214581

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/214581/راهنمای-خرید-2-مدل-بهترین-بخار-پز-vc-1401-fs-12000p

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir