سامانه «کالا به فی» سامانهای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرفکنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاههای بهاری و فروشگاههای منتخب طرح عید تا عید راهاندازی شد.
سامانه «کالا به فی» کلید خورد / نظارت بر بازار جدی شد
20 فروردين 1403 ساعت 19:00
سامانه «کالا به فی» سامانهای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرفکنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاههای بهاری و فروشگاههای منتخب طرح عید تا عید راهاندازی شد.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کشف تخلف گرانفروشی ۱۵ تن پیاز در میدان مرکزی میوه و ترهبار تهران خبر داد.
مردم، با استفاده از این سامانه میتوانید:
* اصالت کالاها را با اسکن بارکد روی آنها تأیید کنید.
* در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، کمفروشی، تقلب و جعلیات، شکایت خود را ثبت کنید.
* نظرات و پیشنهادات خود را در مورد قیمت و کیفیت کالاها و خدمات ارائه دهید.
* از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بازار و قیمت کالاها مطلع شوید.
* نظرات و شکایات خود در خصوص اصناف نمایشگاههای بهاری و فروشگاههای منتخب طرح عید تا عید را ثبت کنید.
اپلیکیشن «کالا به فی» برای سیستم عاملهای اندروید و iOS در دسترس است و شما میتوانید آن را از کافهبازار، سیباپ و یا وبسایت مرکز ملی شمارهگذاری کالا و خدمات ایران دانلود کنید.
برای استفاده از سامانه «کالا به فی» مراحل زیر را انجام دهید:
۱ ـ اپلیکیشن «کالا به فی»را نصب کنید.
۲ ـ در اپلیکیشن ثبتنام کنید.
۳ ـ بارکد روی کالای موردنظر را اسکن کنید.
۴ ـ اطلاعات مربوط به کالا را مشاهده کنید.
۵ ـ در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت خود را ثبت کنید.
۶ ـ نظرات و پیشنهادات خود را در مورد قیمت و کیفیت کالاها و خدمات ارائه دهید.
۷ ـ برای ثبت نظرات و شکایات خود در خصوص اصناف نمایشگاههای بهاری و فروشگاههای منتخب طرح عید تا عید، بخش مربوطه (نقشه) را در اپلیکیشن انتخاب کنید.
با استفاده از سامانه «کالا به فی»، شما میتوانید در نظارت بر بازار، حمایت از حقوق خود بهعنوان یک مصرفکننده و ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده در نمایشگاههای بهاری و فروشگاههای منتخب طرح عید تا عید، مشارکت فعال داشته باشید.
علاقهمندان برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت مرکز ملی شمارهگذاری کالا و خدمات ایران بهآدرس NNCGS۱.com مراجعه کنند.
کد مطلب: 214393