مدیرعامل سایپایدک در نخستین نشست شورای معاونین سایپایدک در سال جاری، گفت: نگاه و عملکرد ما در خدمات پس از فروش بر مبنای تحول و عملکرد جهادی است به طوری که در پایان سال شاهد بهترین نتایج سایپایدک در زمینه رشد رضایتمندی مشتریان خواهیم بود
مدیرعامل سایپایدک:
در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
5 فروردين 1403 ساعت 17:12
مدیرعامل سایپایدک در نخستین نشست شورای معاونین سایپایدک در سال جاری، گفت: نگاه و عملکرد ما در خدمات پس از فروش بر مبنای تحول و عملکرد جهادی است به طوری که در پایان سال شاهد بهترین نتایج سایپایدک در زمینه رشد رضایتمندی مشتریان خواهیم بود
به گزارش سایپانیوز، اردلان حسینی، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا طی سخنانی با تاکید بر اینکه با تمام قوا کار در سال جاری را آغاز خواهیم کرد، گفت: قطعا در طول سال فعالیت های ویژه ای برای تحول در خدمات پس از فروش انجام خواهد شد.
کد مطلب: 213785