; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - گزارش سالیانه موسسه آی زبان در بحث آموزش آنلاین زبان انگلیسی 1402 - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش سالیانه موسسه آی زبان در بحث آموزش آنلاین زبان انگلیسی 1402

1 فروردين 1403 ساعت 14:48

موسسه آی زبان با بیش از 7 سال تجربه، موسسه ای نوپا و با انگیزه است که در سال‌های اخیر بر روی آموزش آنلاین زبان سرمایه گذاری جدی در نظر گرفته و در آموزش آنلاین زبان به یکی از بهترین موسسات آموزشی زبان‌های خارجه در تهران تبدیل شده است.


موسسه آی زبان یکی از موسسات جوان آموزش زبان خارجی در تهران است که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است و امسال 7مین سال از آغاز به کار این موسسه بود.

پس از همه گیری کرونا، تمرکز ویژه آموزشگاه بر روی بحث آموزش آنلاین شکلی جدی تر به خود گرفت و در سال 1402 این توجه به اوج خود رسید.

در سال گذشته در ادامه مسیری که از کرونا آغاز شده بود، موسسه به جدیدترین تجهیزات آموزشی تجهیز شد و بستری پایدار و مطمئن برای برگزاری کلاس‌های زبان به شکل آنلاین فراهم شد.

زیرساخت اینترنت اختصاصی برای برگزاری کلاس‌های زبان آنلاین

یکی از اصلی ترین نیازهای برگزاری کلاس آنلاین دسترسی به اینترنت با آپ تایم بالا و بدون قطعی اتصال است تا کلاس های زبانی که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند اختلال یا قطعی در حین کلاس را تجربه نکنند که یکی از اصلی ترین مشکلات کلاس‌های آنلاین است که خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد زیرساخت فیبرنوری و تخصیص شبکه پهنای باند اختصاصی برای برگزاری کلاس های زبان آنلاین فراهم شد.

تخته‌ و کتاب‌های هوشمند مخصوص برگزاری کلاس آنلاین

برای شبیه سازی و بهبود کیفیت برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین تجهیزات خاص و بروز که در بهترین موسسات آموزشی حال حاضر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند همچون دوربین‌های هوشمند و تخته‌های هوشمند Dell تهیه و نصب شد و ویرایش کتاب‌های مورد استفاده همراه با ابزارهای مولتی مدیا مربوط به هر کتاب به آخرین ویرایش خود بروزرسانی شدند تا زبان آموزان از آخرین متدهای آموزشی روز دنیا بهره مند شوند.

اپلیکیشن اختصاصی برگزاری کلاس زبان آنلاین

سیستم آموزش آنلاین اختصاصی آی زبان که با نام LMS شناخته می‌شود از دیگر نکات برجسته برگزاری کلاس ها در موسسه است که مخصوص برگزاری کلاس های زبان به صورت آنلاین طراحی شده و برخلاف سیستم‌های عمومی برگزاری جلسات آنلاین در طراحی آن تمام نیازهای برگزاری کلاس های زبان به صورت آنلاین در نظر گرفته شده‌اند. در سالی که گذشت چندین بروزرسانی مختلف برای رفع مشکلات این سیستم انجام شد و در حال حاضر این سیستم آموزشی در کنار سایر نکاتی که به آن‌ها اشاره شد تجربه‌ای متفاوت از شرکت در کلاس زبان آنلاین را برای زبان آموزان فراهم کرده است.

معرفی کلاس‌های آنلاین زبان izaban

در موسسه izaban زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی، فرانسه به صورت آنلاین تدریس می‌شوند و هر کلاس علاوه بر یک مدرس از یک یا چند پشتیبان آموزشی نیز برخوردار است که وظیفه بررسی و کنترل پیشرفت زبان آموزان را برعهده دارد تا زبان آموزان حداکثر استفاده را از کلاس آموزشی خود ببرند.

کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی آی زبان در سال گذشته میزبان بیش از 200 زبان آموز از سراسر ایران بود که در میان شهرهای ایران شهر تهران بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده بود و پس از آن شهرهای کرج، اصفهان در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

شرکت زبان آموزانی از سایر نقاط جهان همچون آلمان در کلاس‌های آموزش آنلاین زبان izaban نیز از نکات دوس داشتنی سال گذشته بودند.

برنامه آموزشی کلاس های آنلاین زبان izaban در سال 1403

در سال پیشرو برنامه اختصاصی ویژه‌ای برای برگزاری کلاس‌های زبان به صورت آنلاین در نظر گرفته شده که برگزاری کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی یکی از بخش‌های ویژه آن است.

متد آموزشی کلاس‌های آنلاین دقیقا مشابه با کلاس‌های حضوری بوده و فرآیند آموزش رده سنی نوجوانان و بزرگسالان با ویرایش سوم کتاب‌های American English file انجام می‌شوند.

کلاس‌های آنلاین آموزش زبان آلمانی نیز همانند گذشته موازی با کلاس‌های حضوری برای زبان آموزانی که بنا به شرایط امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند برگزار می‌شود.

کتاب‌های آموزشی مورد استفاده در کلاس‌های آموزش آنلاین زبان آلمانی نیز مجموعه کتاب‌هایSTARTEN WIR  و Sicher از انتشارات Hueber آلمان هستند.

از چه شهرهایی می‌توان در کلاس‌های آنلاین شرکت کرد؟

از جمله نکات مثبت کلاس‌های آنلاین محدود نبودن آن‌ها به مکان خاص بوده و همین ویژگی باعث شده تا تمام افراد تنها با دسترسی به اینترنت و یک لپ تاپ یا گوشی تلفن همراه بتوانند از جدیدترین متدهای آموزشی برخوردار شوند و سطح زبان خود را ارتقا دهند.

نه تنها از هر کجای ایران بلکه از هر کجای جهان که باشید این فرصت را دارید تا در کلاس‌های آنلاین زبان مجموعه izaban شرکت کنید.

مزایا کلاس‌های آنلاین آموزش زبان

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، آموزش آنلاین زبان انگلیسی به یک روش محبوب و کارآمد تبدیل شده است. این روش مزایای بسیاری نسبت به آموزش حضوری دارد، از جمله:

انعطاف‌پذیری: شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید، به کلاس‌های آنلاین زبان بپیوندید.

مقرون به صرفه بودن: کلاس‌های آنلاین زبان معمولاً ارزان‌تر از کلاس‌های حضوری هستند.

تنوع: طیف گسترده‌ای از کلاس‌های آنلاین زبان با سطوح و موضوعات مختلف وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

دسترسی به اساتید برجسته: شما می‌توانید از سراسر جهان به اساتید برجسته زبان دسترسی داشته باشید.

نحوه ثبت نام در کلاس‌های آنلاین izaban

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین آموزش زبان می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 20 با شماره‌های آموزشگاه ۲۲۵۱۱۴۵۶ – ۲۲۳۳۲۸۰۲ تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس آموزشگاه به نشانی تهران، هروی، خیابان استاد حسن بناء میدان ملت، کوچه قنبری، پلاک ۲ طبقه دوم مراجعه کنید.

همچنین درصورتی که قصد شرکت در کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی موسسه را دارید آزمون‌های تعیین سطح بزرگسالان و کودکان به صورت کاملا رایگان برای این منظور طراحی و آماده شده‌اند و شما با شرکت در آن‌ها می‌توانید به صورت فوری و آنلاین از سطح زبان انگلیسی خود آگاه شوید و برنامه ای بهتر برای یادگیری و ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی خود برنامه ریزی کنید.


کد مطلب: 213619

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/213619/گزارش-سالیانه-موسسه-آی-زبان-بحث-آموزش-آنلاین-انگلیسی-1402

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir