کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرایط کلاس خصوصی آیلتس به صورت آنلاین و فشرده

20 اسفند 1402 ساعت 12:39

کلاس خصوصی آیلتس یا کلاس عمومی آیلتس کدام یک بهتر است؟ پیدا کردن یک کلاس خصوصی فشرده می تواند مفید؟ پاسخ به این سوالات در مقاله زیر توسط آکادمی زبان تات آورده شده است.


اگر قصد تحصیل یا اقامت در کشور انگلیسی‌زبان دارید پس باید با شرایط گرفتن مدرک آیلتس آشنا شوید تا مهارت خود را در این آزمون بتوانید ثابت کنید. شرکت در کلاس‌های آنلاین آیلتس برای دانش‌آموزان و سایر رده‌های متقاضیان از جمله متخصصان شاغل، مهاجران و غیره مفید است. حداقل نمره آیلتس در کشور‌های مختلف و دانشگاه‌های آن کشور‌ها از پیش تعریف شده است. بهتر است قبلا آن را مطالعه کنید.

کسب نمره خوب در آزمون آیلتس کار پرزحمتی است. تنها زمانی می‌توانید موفق شوید که در تصمیمات خود جدی باشید و زمان موردنیاز برای یادگیری اختصاص دهید. آماده‌سازی خود را با راهنمایی متخصصانی انجام دهید که به‌عنوان مربی حرفه‌ای آیلتس شناخته می‌شوند. اگر دنبال بهترین کلاس‌های آنلاین آیلتس هستید، می‌توانید به کلاس‌های آنلاین موسسه تات بپیوندید تا دوره را کامل درک کنید و در آزمون نمره خوبی کسب کنید.

انواع تست آیلتس آنلاین و مزایای شرکت در کلاس آنلاین

تست آنلاین دو نوع است، جنرال و آکادمیک که هر دوی این آزمون‌ها از نظر هدف و قالبی که در امتحان دنبال می‌شود، متفاوت است. آزمون آنلاین آیلتس آکادمیک معمولا برای پذیرش در موسسه‌های آموزش عالی موردنیاز است. درحالی‌که آیلتس جنرال بیشتر در استخدام و برای اقامت دائم در نظر گرفته شده است.

این دوره آیلتس آنلاین به شما کمک می‌کند تا با کل بخش‌های آزمون آیلتس آشنا شوید. همچنین با کمک مربیان حرفه‌ای کل ابهامات شما به‌سرعت برطرف خواهد شد. به روش‌های مختلفی شما را آزمایش می‌کنند و تمرینات مورد‌نیاز را در اختیارتان می‌گذارند.

کتاب cambeidge guide to IELTS که می‌توان به شکل آنلاین آن را مطالعه کرد، با آخرین سوالات آزمون آیلتس و پاسخ آن‌ها، شما را با انواع اشتباهاتی که داوطلبان آیلتس در آزمون مرتکب شده‌اند، آشنا می‌کند. زیرا این سوالات بر اساس پاسخ‌های داده‌شده توسط شرکت‌کنندگان در آزمون آیلتس تهیه شده است. این کتاب شامل دستور‌العمل‌های گام‌به‌گام و نکات مفیدی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا هر بخش را به‌راحتی انجام دهند.

در نظر داشته باشید که کلاس‌های آنلاین را می‌توانید به شکل خصوصی نیز بگذرانید. مهم‌ترین مزایایی که روش خصوصی دارد، به شرح زیر است:

شرایط لازم برای شرکت در کلاس‌های خصوصی آیلتس به شکل آنلاین

قبل از شرکت در آیلتس آنلاین، لطفا بررسی کنید که همه چیز‌هایی را که برای شرکت در آزمون نیاز دارید، آماده کرده باشید. برای شرکت در این آزمون به شکل آنلاین باید یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر رومیزی داشته باشید. در نظر داشته باشید نمی‌توانید برای شرکت در این آزمون، از تلفن همراه، تبلت یا کروم بوک استفاده کنید.

برای شرکت در آیلتس آنلاین، باید پورتال اینسپرا را دانلود کنید تا بررسی کنید که آیا کامپیوتر شما برای شرکت در آزمون آماده است یا خیر و سپس روی «بعدی» کلیک کنید. به این روش سیستم خود را برای اتصال مورد بررسی قرار می‌دهید.

توصیه می‌کنیم قبل از ثبت‌نام در آزمون این کار را انجام دهید و اگر سیستم پیش‌آزمون شما نا‌موفق بود، باید دستگاه خود را مجددا راه‌اندازی کنید. مطمئن شوید که هیچ صفحه‌نمایش دیگری به رایانه یا لپ‌تاپ شما متصل نیست.

 

تنها شرط لازم برای آیلتس آنلاین اتصال به اینترنت خوب و محیطی آرام و روشن است. یک کامپیوتر قابل‌حمل یا رومیزی مجهز به سخت‌افزار و نرم‌افزار موردنیاز است. برای امتحان باید دوربین و میکروفون خود را فعال نگه دارید.

پس از ثبت‌نام، آن‌ها یک ایمیل با کل اطلاعات مورد‌نیاز برای شما ارسال می‌کنند. همان‌طور که پس از آزمون نیز کارنامه آیلتس را به فاصله کوتاهی ارسال خواهند کرد. قبل از شروع آزمون آیلتس به شکل آنلاین، باید یک شناسه به همراه داشته باشید و برای بررسی متقابل از خود عکس بگیرید.

در نظر داشته باشید هنگامی که امتحان خود را شروع می‌کنید، نمی‌توانید به چیزی غیر از سیستم سایت آزمون آیلتس دسترسی داشته باشید. زیرا مرورگر شما قفل می‌شود.

کلاس خصوصی آیلتس ؛ بررسی مزایا، شرایط و هزینه ها

سخن نهایی

در این مقاله ما در حد امکان سعی کردیم شما را با آموزش آیلتس به شکل آنلاین آشنا کنیم تا فرق شرکت در کلاس‌های حضوری و آنلاین را بیشتر درک کنید. روش یادگیری این آزمون بستگی به روحیه شما دارد که کدام یک را انتخاب کنید. اگر توانایی مالی به شما اجازه می‌دهد و در تصمیم خود جدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم آموزش از طریق کلاس خصوصی و فشرده آنلاین را بگذرانید.


کد مطلب: 213078

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/213078/شرایط-کلاس-خصوصی-آیلتس-صورت-آنلاین-فشرده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir