کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان آغاز چهارمین حراج سکه اعلام شد

20 اسفند 1402 ساعت 9:45

بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، چهارمین جلسه حراج سکه طلا در روز یکشنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، چهارمین حراج سکه از ساعت ۱۲ امروز و با عرضه ربع سکه در مرکز مبادله آغاز می شود.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع چهارمین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه  است.

خاطر نشان می شود، شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می شود.  

دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار و از مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۶ سکه ثبت سفارش شده، ۱۰ هزار و ۵ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد؛ بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

در اولین حراج سکه مرکز مبادله ایران از مجموع 12 هزار و 877 قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، یکهزار و 118 قطعه سکه با میانگین قیمت 11 میلیون و 548 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

ضمنا در دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران که چهارشنبه 16 اسفندماه برگزار شد، از مجموع 72 هزار و 596 سکه ثبت سفارش شده، 10 هزار و 5 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 588 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران که شنبه 19 اسفندماه برگزار شد، از مجموع 44 هزار و 410 سکه ثبت سفارش شده، 15 هزار و 33 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

فردا هم بناست در پنجمین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران علاوه بر ربع سکه برای اولین بار، نیم سکه نیز عرضه شود.


کد مطلب: 213057

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/213057/زمان-آغاز-چهارمین-حراج-سکه-اعلام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir