کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نکات مهم برای سفر به نوشهر در عید 1403: سفری بدون دغدغه و آسوده

24 بهمن 1402 ساعت 11:39


نوشهر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که از غرب به شهر چالوس، از شرق به شهرستان نور، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته‌ کوه‌های البرز متصل است و به‌واسطه اقلیم خاص خود، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری زیادی دارد. اگر شما هم در فکر سفر نوروزی به این شهر هستید، بهتر است که از قبل، بهترین هتل نوشهر را برای خود رزرو کنید تا در زمان سفر دغدغه‌ای نداشته باشید. در ادامه، به بررسی جاذبه‌های تفریحی این شهر، هتل ها و بهترین رستوران‌های آن می‌پردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

جاذبه‌های تفریحی نوشهر 

نوشهر، این شهر زیبای شمالی، جاذبه‌ها و امکانات تفریحی زیادی دارد که تماشای آن‌ها چشم و روح هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند. در ادامه، به معرفی برخی از این تفرجگاه‌‌ها می‌پردازیم.

پارک جنگلی سی‌سنگان

سی‌سنگان یکی از زیباترین و بکرترین جنگل‌های خطه شمال است. این جنگل با چشم‌اندازی زیبا و منحصربه‌فرد، گزینه‌ای بسیار عالی برای ریلکس‌کردن است.

تالاب ارواح

تالاب ارواح یکی‌دیگر از دیدنی‌‌ترین جاذبه‌های نوشهر است که برخلاف اسمش بسیار زیبا است. هنگام بازدید از این منطقه با تالاب زیبایی مواجه خواهید شد که دورتادور آن درختان انبوهی قرار گرفته است و از درون تالاب نیز درختان خشک و پوسیده‌ای بیرون آمده است. شاید همین موضوع علت اصلی نام‌گذاری آن به تالاب ارواح باشد.

سد خاکی آویدر 

در نزدیکی جنگل سی‌سنگان سدی به نام آویدر وجود دارد که به‌دلیل دوری از دریا آب‌وهوای بسیار مطلوبی دارد. در اطراف این تفرجگاه، امکانات رفاهی بسیار مطلوبی قرار دارد که با خیالی راحت می‌توانید شب را در آنجا سپری کنید.

روستای کندلوس

قدم‌زدن در میان کوچه‌‌پس‌کوچه‌های سنگ‌فرش‌شده روستای کندلوس و تماشای نماهای دست‌نخورده و کاهگلی خانه‌های قدیمی و پنجره‌های چوبی که با گلدان‌های شمعدانی تزیین شده‌اند، این روستا را به یکی از جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین جاذبه‌های نوشهر تبدیل کرده است.

تالاب فراخین 

تالاب فراخین یکی‌دیگر از جاذبه‌های نوشهر است که در نزدیکی روستای کندلوس قرار دارد. تماشای منظره دل‌انگیز و زیبای این تالاب قطعا خاطره‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

دیو چشمه 

دیو چشمه یکی از زیباترین چشمه‌های این شهر است که به‌دلیل آب بسیار خنک و گوارایی که دارد بسیار معروف است. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر خود هستید، بازدید از دیوچشمه را از قلم نیندازید.

روستای لردگان

روستای ییلاقی لردگان به‌خاطر وجود درختان لرگ که نوعی درخت گردو بوده به لردگان معروف است. این روستا همه‌ساله با طبیعت زیبا و بکر خود میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی است.

روستای حیرت 

روستای حیرت که در فاصله ۵۰ کیلومتری از نوشهر واقع شده است، یکی‌دیگر از جاذبه‌های تماشایی و حیرت‌انگیز این شهر است که به‌دلیل وجود دشت‌های سرسبز و درختان سر به فلک کشیده طبیعی بکر و زیبا دارد.

ساحل سیترا

تماشای دریای خزر از ساحل سیترا به آن دسته از مسافرانی پیشنهاد می‌شود که به دریا اندازه کوه و جنگل علاقه‌مند هستند. اگر تفریحات آبی برای شما جذاب است، بازدید از این ساحل را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

معرفی بهترین اقامتگاه‌‌ها و هتل نوشهر 

همان‌طورکه در قسمت‌های قبل نیز اشاره شد، نوشهر شهری توریستی در شمال کشور است که در بهار و تابستان پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است؛ به‌همین‌دلیل، اقامتگاه‌ها و هتل های زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هتل آراز 

هتل ۵ ستاره آراز یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل های این شهر بوده که در روستای چلک با ویو بی‌نظیر دریا و جنگل واقع شده است.

هتل چلندر 

هتل ۳ ستاره چلندر هتلی ۶۴واحدی با چشم‌اندازی رو به دریا و جنگل‌های سی‌سنگان، در کیلومتر ۱۸ جاده نوشهر به نور واقع شده است.

هتل صحرا 

هتل نوشهر صحرا یکی‌دیگر از بهترین هتل‌ های ساحلی این شهر است که در ابتدای جاده نور قرار دارد. نزدیکی این اقامتگاه به مراکز تفریحی مهمی همچون پارک فین، دریاچه آبیدر، تله‌کابین نمک آبرود، آبشار آب پری، پارک جنگلی نور، دریاچه ولشت و غار دانیال آن را به یک گزینه ایده‌آل برای اقامت بدل کرده است.

هتل عرش

هتل عرش هتلی اقتصادی در جاده چالوس- نوشهر است که به‌دلیل نزدیکی با دریا و سایر مراکز تفریحی، یک گزینه عالی جهت اقامت محسوب می‌شود.

بهترین رستوران‌های نوشهر 

نوش‌جان کردن انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی یکی از بهترین قسمت‌های سفر است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. در نوشهر رستوران‌های زیادی متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

کافه رستوران دلستان 

کافه رستوران دلستان مجموعه‌ای کامل و تمام‌عیار از رستوران‌های ایرانی، ایتالیایی و انواع فست‌فود با بهترین کیفیت است که لذت چشیدن غذاهای خوش عطر و طعم آن هیچگاه از خاطرتان فراموش نخواهد شد.

رستوران قصر دریا 

قصر دریا یکی‌ از بهترین رستوران‌های دریایی نوشهر است که در خیابان فردوسی شمالی واقع شده است. کیفیت طعم غذاهای طبخ‌شده در این رستوران همچون خدمات آن بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است.

رستوران گیلانه برتر 

رستوران گیلانه با کیفیت غذایی بالا و سرویس‌دهی عالی یکی‌دیگر از بهترین رستوران‌های نوشهر محسوب می‌شود که طعم فوق‌العاده خوشمزه جوجه کباب، خوراک گردن و ماهیچه آن زبانزد خاص و عام است.

رستوران محلی نرگس خاتون 

اگر چشیدن طعم غذاهای محلی نوشهر برای شما جذاب است و تمایلی به نوش‌جان کردن غذاهایی همچون دیزی، مرغ شکم‌پر ترش، زیره پلو با گوشت، کوبیده درباری و دیگر غذاهای محلی دارید، حتما سری به این رستوران بزنید.

راهنمای خرید بلیط و رزرو هتل در نوشهر 

این‌روزها خرید بلیط و رزرو بهترین هتل نوشهر کار سختی نیست. برای خرید بلیط تنها کافیست به سایت اینترنتی «فلای تودی» مراجعه کنید و مبدأ و مقصد نوشهر را مشخص کرده و تنها چند ثانیه منتظر بمانید؛ سپس از بین گزینه‌های پیشنهادی، بهترین و ارزان‌‌ترین بلیط را خریداری کنید. انتخاب و رزرو هتل در نوشهر نیز با فلای تودی بسیار راحت است؛‌ به‌این‌منظور، تنها کافیست مشخصات هر واحد اقامتی را همراه با نظرات مسافران قبلی بررسی کنید و درنهایت اتاقی را رزرو نمایید که با سلیقه شما هماهنگ‌تر است. آیا تاکنون از خدمات فلای تودی استفاده کرده‌اید؟

 


کد مطلب: 211548

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/211548/نکات-مهم-سفر-نوشهر-عید-1403-سفری-بدون-دغدغه-آسوده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir