کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت پکینگ برج خنک کننده

19 بهمن 1402 ساعت 12:45

در مورد قیمت پکینگ برج خنک کننده باید گفت که عوامل و فاکتورهای زیادی تاثیرگذار هستند. قیمت پکینگ برج خنک کننده، تابع کیفیت مواد اولیه، ضخامت و کیفیت پروسه تولید می‌ باشد.


در مورد قیمت پکینگ برج خنک کننده باید گفت که عوامل و فاکتورهای زیادی بر روی قیمت پکینگ برج خنک کننده تاثیرگذار هستند. برج خنک کننده همراه با قطعات و اجزاء مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اگر شما هم به دنبال خرید پکینگ برج خنک کننده در بهترین حالت ممکن هستید، بهتر است که از خدمات بهترین سازندگان و عرضه کننده ایرانی استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد قیمت پکینگ برج خنک کننده و بهترین راه خرید پکینگ برج خنک کننده با شما مواردی را مطرح کنیم.

قیمت پکینگ برج خنک کننده

به طور معمول قیمت پکینگ برج خنک کن پی وی سی 19 سیصد میکرون در بازار، از حدود دو میلیون و صد تومان شروع می گردد که البته این مبلغ بستگی به اندازه شبکه ‌های تولید شده که در مدل های ضدرسوب (پکینگ اسپلش ضد رسوب) نیز تولید می شوند، دارد.

همچنین با توجه به تولید این فیلینگ ها در بیش از 10 مدل با ویژگی های مختلف، می توان گفت که پکینگهای برج خنک‌ کننده برای تمامی نیازها و کاربری های متنوعی که در دماهای مختلف کار می کنند، ساخته شده است. بنابراین باید به این نکته توجه کرد که انواع قطعات پرکاربرد برج از جمله پکینگ ها باید از مرغوبترین متریال های موجود تولید و به بازار مصرف، عرضه شود. زیرا یکی از مهم ترین قطعات سیستم های خنک کننده، بدون شک انواع پکینگ برج خنک کن می ‌باشد.

پکینگ برج خنک کننده چیست؟


 

در ابتدا و قبل از شروع بررسی قیمت پکینگ باید در مورد پکینگ کولینگ تاور مطالبی را بیان نماییم. به طور کلی، برج خنک ‌کننده که با نام‌هایی همچون کولینگ تاور هم شناسایی می‌شود، یک نوع سیستم دفع حرارت به حساب می‌آید که بر پایه فرآیند سرمایش تبخیری طراحی شده است.

غالباً پکینگ ها در دسته ‌بندی ‌های متنوعی در بازار عرضه می شوند که هر کدام از این مدل‌ ها نیز دارای ویژگی ‌های مختص به خود هستند. پکینگ به قطعه ای از برج خنک کننده گفته می ‌شود که برای افزایش سطح تماس میان آب و هوا مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این قطعه فرآیند تبخیر را افزایش داده و روند انجام فعالیت ‌های خاصی از جمله کاهش دما را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

پس، اگر شما هم به دنبال استفاده از کولینگ تاور در پروژه‌ های خود هستید، حتماً باید به عوامل و فاکتور‌های خاصی همچون پکینگ توجه کنید. زیرا این بخش می‌ تواند روند انجام فعالیت ‌های مختلف توسط برج خنک ‌کننده را تحت تأثیر خود قرار دهد. پس پکینگ برج خنک ‌کننده یک مبدل حرارتی است که کاربرد‌های زیادی داشته و در موقعیت ‌های مختلفی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه مدل ‌های بسیار زیادی از انواع این کالا در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل ‌ها نیز یک سری ویژگی ‌های خاص و کلیدی را دارند. در صورتی که شما هم به دنبال کاهش دما با کولینگ تاور هستید، باید قوی ‌ترین مدل‌های پکینگ را نیز انتخاب نمایید. البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که قیمت پکینگ برج، به عوامل مختلفی از جمله جنس و گام های استفاده شده در آن بستگی دارد.

پکینگ اسپلش برج خنک کننده



 

پکینگ اسپلش برج خنک‌ کن یکی از همین دسته ‌بندی ‌های محبوب به حساب می ‌آید که کاربرد‌های زیادی دارد. این محصول با استفاده از لایه ‌ها و میله‌ های پلاستیکی تشکیل شده است. زمانی که آب بر روی این پکینگ برخورد می ‌کند، به صورت قطرات ریز پخش شده و دما را کاهش می ‌دهد که هرچه تعداد قطرات ایجاد شده ریز‌تر شود، سطح تماس هم بیشتر می‌ شود.

نصب این مدل پکینگ کمی دشوار است، زیرا باید نسبت به تراز بودن و کیفیت نهایی تجهیزات نصب شده، توجه نمود. از جمله مهم ‌ترین مزایای پکینگ برج خنک کننده اسپلش می ‌توان به عملکرد ‌ایده ‌آل، عملکرد مطمئن، توزیع دوباره آب در هنگام ریزش، داشتن کاربرد‌های گسترده و نگهداری آسان اشاره کرد. همه این موارد باعث شده ‌اند تا استفاده از این روش پکینگ اهمیت زیادی پیدا نماید.

پکینگ فیلمی برج خنک کننده

 

دومین دسته ‌بندی پکینگ برج خنک کننده، مربوط به پکینگ ‌های فیلمی است. به صورت کلی، پکینگ فیلمی برج خنک ‌کننده هم کاربرد‌های زیادی را در برج های خنک کن دارد. این محصول با استفاده از بلوک ورق ‌های پی وی سی و اتصال آ‌نها به یکدیگر تشکیل شده است. این ورق ‌ها سطوح مختلفی دارند. برخی از آنها با استفاده از سطوح صاف و برخی هم با استفاده از سطوح خمیده تشکیل شده ‌اند.

ورق‌های پکینگ برج خنک‌کننده فیلمی به شکل زنبوری هستند تا مسیر جریان هوا و آب را تغییر دهند. این محصولات کمتر دچار گرفتگی شده و می‌ توانند برای توزیع بهتر آب هم مورد استفاده قرار گیرند. از جمله مهمترین مزایای فیلینگ برج خنک کننده می ‌توان به راندمان بالا در ابعاد کوچک، نصب آسان، طراحی جریان‌ های متنوع، داشتن قطره گیر بروی و قابلیت شخصی‌ سازی زیاد اشاره کرد.

عوامل موثر بر قیمت پکینگ برج خنک کننده

در حال حاضر عوامل و فاکتور‌های زیادی به صورت مستقیم بر روی قیمت نهایی پکینگ برج خنک ‌کننده تأثیر می گذارند که این موضوع باعث می گردد تا قیمت پکینگ برج خنک کننده مقدار ثابتی نداشته باشد. بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید فیلینگ برج خنک کننده یا پکینگ هستید، باید این عوامل را مد نظر خود قرار دهید تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید.

خرید پکینگ برج خنک کننده

در خرید پکینگ برج خنک کن باید به پارامترهای مختلفی توجه کرد تا بالاترین راندمان را به دست آورد. از جمله پارامترهای موثر بر انتخاب پکینگ سیستم های خنک کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نکات مهم خرید پکینگ برج خنک کننده

در نهایت خاطرنشان می کنیم که اگر شما هم به دنبال خرید پکینگ کولینگ تاور هستید، لزوماً باید خدمات بهترین تیم‌ های ایرانی فعال در این زمینه را به کار گیرید. استفاده از خدمات بهترین شرکت های فعال در زمینه فروش پکینگ برج خنک کننده باعث می شود تا طی بازه‌ های زمانی کوتاه، بالاترین بازدهی ممکن را نیز دریافت نمایید. فقط به خاطر داشته باشید که خرید پکینگ برج ‌های خنک ‌کن باید بر اساس نیاز‌های پروژه صورت گیرد. بنابراین برای دنبال کردن این پروسه شما باید نیاز‌های پروژه را مد نظر خود قرار داده و بر اساس همین موضوع اقدام به خرید کنید. از جمله دیگر عواملی که قیمت و روند خرید را تحت تأثیر خود قرار می ‌دهند می ‌توان به برند سازنده، کیفیت ساخت این کالا و حجم خرید نیز اشاره نمود.


کد مطلب: 211275

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/211275/قیمت-پکینگ-برج-خنک-کننده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir