; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - زمان بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد + قیمت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد + قیمت

23 دی 1402 ساعت 21:00

متقاضیانی که در اسفند سال ۱۴۰۱ برای خرید خودروی وارداتی ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده بود می توانند جهت انتخاب خودروها به سامانه یکپارچه مراجعه کنند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند صرفاً جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت نام کنندگان قبلی می‌باشد.


الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:

تبصره: قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

ب- خودروهای دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی:



تبصره ۱ - قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت علی‌الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند


کد مطلب: 209834

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/209834/زمان-بازگشایی-سامانه-یکپارچه-خودرو-اعلام-قیمت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir