کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین فرش ماشینی کاشان کدام است؟ معرفی 7 برند برتر فرش کاشان

10 دی 1402 ساعت 22:16

بهترین مارک فرش ماشینی کاشان کدام است؟ مطمئن ترین سایت ها برای خرید فرش ماشینی کاشان را بشناسید! معرفی 7 بهترین برند فرش ماشینی کاشان + راه ارتباطی


بهترین فرش ماشینی کاشان را می‌توان فرشی دانست که اصالت فرهنگ ایرانی را به‌خوبی به نمایش بگذارد. امروزه فروشگاه‌های مختلفی در زمینۀ ارائۀ این نوع فرش فعالیت می‌کنند و به همین جهت انتخاب یک گزینۀ مناسب از بین آن‌ها به امری دشوار تبدیل شده است. با ما همراه شوید تا در ادامۀ متن، هفت برند برتر عرضۀ فرش‌ ماشینی کاشان را به شما معرفی کنیم.  

بهترین برند فرش ماشینی کاشان

فرش سنتی کاشان با نقش و نگارهای اصیل و تاریخی که نشان از هنر بی نظیر اقوام ایرانی دارد، یکی از پرفروش ترین انواع فرش ماشینی است که به انتخابی اقتصادی و مقرون به صرفه برای خانواده های ایرانی تبدیل شده که می خواهند فرهنگ چند هزارساله ایرانی را در خانه خود حفظ کنند.

یافتن بهترین فرش ماشینی کاشان کار ساده‌ای نیست، زیرا تعداد بسیاری از عرضه‌کنندگان در زمینۀ فروش این محصول خاص مشغول به کار هستند. به همین دلیل در زمان انتخاب هر برند باید مواردی همچون نحوۀ پاسخگویی به مشتریان، تنوع در محصولات، نحوۀ قیمت‌گذاری و... را مورد بررسی قرار داد. ما با توجه به همۀ موارد گفته‌شده، هفت گزینۀ اصلی را برای شما انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.  

1- فرشچین

بهترین برند فرش ماشینی کاشان از نظر کاربران حرفه‌ای، فرشچین است. این برند یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های آنلاین خرید فرش در سراسر کشور را تحت اختیار دارد. محصولات فرشچین از نظر کیفیت در بالاترین سطح ممکن قرار می‌گیرند و به همین دلیل می‌‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت مرغوبیت آن‌ها داشته باشید. تنوع محصولات در فرشچین نیز بسیار بالا است. و شما میتوانید انواع فرش 700 شانه ، فرش 1200 شانه و ... را از آن تهیه کنید.


 

به منظور انتخاب برترین فروشگاه آنلاین فرش باید فاکتورهای مختلفی را موردتوجه قرار داد. از جمله این فاکتورها باید از مواردی همچون ارائۀ محصولات با ضمانت، تضمین قیمت، عرضۀ فرش‌های مختلف با تخفیف، توضیحات دقیق در مورد هر فرش و… اشاره کنیم.

به‌طورکلی می‌توان گفت که در فروشگاه فرشچین امکان تهیۀ فرش‌های گوناگون برای هر نوع سلیقه‌ای وجود دارد. ارسال رایگان و تضمین بهترین قیمت ممکن از جمله سایر ویژگی‌های بهترین فروشگاه آنلاین فرش محسوب می‌شوند که باید به آن‌ها اشاره کنیم. اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارند فرش دلخواهشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای آن‌ها ارسال شود باید به سراغ برند فرشچین بروید.

 

اطلاعات تماس

2- فرش قیطران

برای خرید بهترین فرش ماشینی کاشان می‌توانید به سراغ فرش قیطران بروید. این برند از اعتبار بسیار خوبی در بین کاربران برخوردار است و دلیل آن را می‌توان ارائۀ محصولات گوناگون دانست. فرش قیطران، فرش‌های مختلفی را به خریداران خود عرضه کرده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به فرش‌های طرح بوستان، طرح پرسید، طرح الیزه و... اشاره کنیم.

البته این موارد تنها گوشه‌ای از محصولات مختلف موجود در سایت قیطران هستند. این فروشگاه دارای یک سری طرح‌های اختصاصی است که تنها توسط همین برند قابل تولید هستند و در واقع به ثبت رسیده‌اند. مزیت خرید از برند قیطران، حضور در باشگاه اختصاصی مشتریان این برند محسوب می‌شود. با عضویت در این باشگاه می‌توانید از تخفیف‌های گوناگونی بهره‌مند شوید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

همچنین در سایت این مجموعه آمده:

این مجموعه همواره سعی در بهبود کیفیت محصولات خود داشته و در سال 1395 موفق به دریافت استاندارد جهانی سلامت محصول (OEKO-TEX) گردید و تنها دارنده این استاندارد در صنعت فرش در ایران گردید.

اطلاعات تماس

 3- فرش مشهد اردهال

با انتخاب برند مشهد اردهال می‌توانید بهترین فرش ماشینی کاشان را خریداری کنید. از ویژگ ی های بارز محصولات تولید این برند میتوان به مواردی همچون عدم پرزدهی، ضد حساسیت، دوام
بالا، مقاوم در برابر سایش، شستشو و نور و همچنین بافت مشابه فرش های دستبافت اشاره نمود.

 

مجموعه فرش مشهد اردهال با بیش از سه دهه فعالیت، از همان ابتدا با اتکاء به استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، پیشرفته ترین ماشین آلات و نوآوری های مثال زدنی در این صنعت، درصدد راه اندازی مجموعه ای یکپارچه جهت ارتقاء کیفی فرش ماشینی  از مرحله تولید نخ تا رسیدن به محصول نهایی، بوده است به طوری که اکثریت قریب به اتفاق نوآوری های صنعت تولید فرش
ماشینی در سطح جهانی در این مجموعه رقم خورده است.

اطلاعات تماس

4- فرش محتشم

مرغوب‌ترین و بهترین فرش ماشینی کاشان را می‌توان در بین محصولات برند محتشم پیدا کرد. مهم‌ترین شاخصه این برند را می‌توان ثبت کردن بیش از هزار مدل مختلف فرش دانست. این تنوع باعث می‌شود که بتوانید به‌سادگی برای هر محیطی یک فرش جذاب و کاربردی تهیه کنید. فرش محتشم توانسته است در سال‌های فعالیت خود رضایت خاطر مشتریان را به دست بیاورد که خود یک نقطۀ مثبت به شمار می‌رود.  

از بین مهم‌ترین ویژگی‌های برند فرش محتشم باید به امکان بازگشت هفت‌روزۀ فرش اشاره کنیم؛ بنابراین حتی پس از خرید فرش مدنظر خود می‌توانید آن را بازگردانید و وجه پرداخت‌شده را دریافت کنید. این برند فرش‌هایی با ابعاد گوناگون را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و همواره سعی در جلب رضایت آن‌‌ها دارد.

اطلاعات تماس

5- فرش امیر کبیر کاشان

یکی دیگر از برندهایی که برای خرید بهترین فرش ماشینی کاشان می‌توانید به آن مراجعه کنید برند امیرکبیر است. برند امیرکبیر همواره نیاز مشتریان خود را به‌عنوان اولویت اصلی‌ در نظر می‌گیرد. با انتخاب محصولات تهیه‌شده توسط این برند می‌توانید به برخی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین فرش‌های ماشینی دسترسی داشته باشید و از آن‌ها جهت زیباسازی محل زندگی خود بهره‌مند شوید.

 

از جمله مهم‌ترین فرش‌های برند امیرکبیر کاشان باید به فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه اشاره کنیم. شایان ذکر است که این برند در زمینۀ تهیۀ محصولات دیگری همچون فرش‌های وینتیج و فرش کودک نیز فعالیت می‌کند. با توجه به این موارد می‌توان بیان کرد که فرش امیرکبیر نیز می‌تواند یک گزینۀ اساسی برای افرادی باشد که در انتخاب محصولات موردنیاز خود سخت‌گیر هستند و تنها، برترین‌ها را جست‌وجو می‌کنند.

اطلاعات تماس

6- فرش نیاوران

جهت تهیۀ بهترین فرش ماشینی کاشان می‌توانید محصولات برند نیاوران را مدنظر داشته باشید. این برند از سابقۀ خوبی برخوردار است و از سال 1368 تا کنون فعالیت می‌کند. این برند خطوط تولید مختلفی را بنا کرده است تا بتواند سریعاً به تقاضای بالای بازار فرش پاسخ دهد و نام خود را بیش از پیش بر زبان‌ها بیندازد.

به‌کارگیری متخصصان ویژه و همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های به‌روز به فرش نیاوران کمک کرده است تا به‌عنوان یک بازیگر اصلی در صحنۀ تولید فرش‌های ماشینی شناخته شود. این برند مهم‌ترین مزیت خود را ارائۀ پشتیبانی برتر به مشتریان می‌داند و در این رابطه از راهکارهای مختلفی بهره می‌برد؛ بنابراین می‌توان گفت که از بین برندهاي مختلف تولید فرش‌های ماشینی، فرش نیاوران نیز در ردۀ برندهای مهم و قابل‌توجه قرار می‌گیرد. 

اطلاعات تماس

7- فرش ماهور

فرش ماهور خود را به‌عنوان عرضه‌کنندۀ اصلی بهترین فرش ماشینی کاشان بیان می‌‌کند. این برند در میانه‌های دهۀ هفتاد میلادی بنا شد و تا کنون نقش مهمی در بازار فرش داشته است. محصولات این برند با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و جدید اروپایی ساخته می‌شوند. به همین دلیل می‌توان گفت که فرش‌های برند ماهور از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

فرش‌های این برند در طرح‌های و نقش‌های کلاسیک و سنتی عرضه می‌شوند تا بتوانند نیازها و سلیقۀ طیف عظیمی از خریداران را به‌طور کامل تحت پوشش قرار دهند. از بین سایر محصولات برند ماهور می‌توانیم به فرش‌های فانتزی، فرش‌های سه‌بعدی، فرش‌های کلاسیک هزار و پانصد شانه و... اشاره کنیم.

اطلاعات تماس

کدام یک از این فروشگاه‌ها را انتخاب کنیم؟

تمامی هفت برندی که از آن‌ها یاد کردیم می‌‌توانند به‌عنوان بهترین مارک فرش ماشینی کاشان در نظر گرفته شوند، اما از بین آن‌ها نام فرشچین بیش از هر برند دیگری می‌درخشد. فرشچین توانسته است با توجه به مواردی همچون توجه به مشتری و تنوع در محصولات خود به یک برند بی‌نظیر تبدیل شود.

اگر قصد خرید بهترین فرش ماشینی کاشان را دارید، می‌توانید به فروشگاه فرشچین سر بزنید و از محصولات آن‌ها دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مارک فرش ماشینی به سایت فرشچین در این لینک مراجعه کنید . کارشناسان این فروشگاه نیز راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌کنند تا خیال راحتی از بابت کیفیت فرش‌های خریداری‌شده داشته باشید و بتوانید آن‌ها را در منزل خود به کار بگیرید. 


کد مطلب: 209078

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/209078/بهترین-فرش-ماشینی-کاشان-کدام-معرفی-7-برند-برتر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir