کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادعای جنجالی سفیر اسرائیل

24 مهر 1402 ساعت 17:11

سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس گفت: هیچ بحران انسانی در نوار غزه وجود ندارد!


به گزارش مردم سالاری آنلاین،تزیپی هوتوولی، سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس امروز دوشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه «اسکای نیوز» در پاسخ به سوال مجری برنامه که از او نظرش را درباره بحران انسانی در نوار غزه از زمان اجرای موج حملات هوایی و محاصره علیه این منطقه از سوی صهیونیست‌ها پرسید، مدعی شد: «هیچ بحرانی انسانی در غزه وجود ندارد.»

به نوشته پایگاه «العربیه»، تزیپی هوتوولی در پاسخ به سوال مجری این برنامه ادعا کرد: «اسرائیل مسئول امنیت اسرائیلی‌ها و حماس مسئول امنیت فلسطینی‌ها است. حماس از هر گونه پشتیبانی جامعه بین‌المللی سواستفاده کرد...حالا زمان آن است که حماس به خاطر کشتن اسرائیلی‌ها هزینه بدهد.»

 

این سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش علیه جنبش حماس گفت، این جنبش دارد جلوی خارج شدن مردم خودش را می‌گیرد و این رژیم به آنها فرصت خروج را داده است!هوتوولی با تکرار ادعایی که نادرست بودنشان تایید شده و حتی خود سران صهیونیست هم دیگر به آنها اشاره‌ای نمی‌کنند، مدعی شد: «به مردم (در اسرائیل) فرصت کسب امنیت داده نشد...آنها را در تختخوابشان کشتند. حماس بچه‌ها را در مقابل والدینشان اعدام کرد. آنها به بچه‌ها شلیک کرده و سرشان را بریدند. آنها به زنان باردار آسیب زدند و به زنان جوان تجاوز کردند. هیچ رهبر غربی نمی‌تواند در قبال این جنایات ایستاده و صرفا بگوید که می‌توانیم به کار خود ادامه دهیم.»اظهارات و ادعاهای این مقام صهیونیست در حالی مطرح شده که فیلیپ لازارینی، کمیسیونر کل آژانس کار و امداد سازمان ملل روز یکشنبه گفت، وضعیت در نوار غزه وخیم بوده و بحران انسانی در این منطقه را شدید خواند.

او در بیانیه‌ای که توسط آژانس کار و امداد سازمان ملل متشر شد، گفت: «غزه دچار کمبود آب و برق شده است. در حقیقت غزه را دارند خفه می‌کنند و به نظر می‌رسد دنیا در حال حاضر انسانیت خود را از دست داده است.»


کد مطلب: 204702

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/204702/ادعای-جنجالی-سفیر-اسرائیل

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir