کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکنون مشکلی در حمل و نقل زائران از مرزها نداشته‌ایم

14 شهريور 1402 ساعت 14:45

وزیر کشور گفت: تاکنون برای حمل و نقل زوار برای بازگشت از مرزها مشکلی وجود نداشته است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، احمد وحیدی امروز ۱۴ شهریورماه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای زیارت در ایام اربعین حسینی از مرزهای کشور خارج شده‌اند و بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازگشته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از این تعداد از مرزهای خوزستان خارج شده‌اند و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مرزهای استان خوزستان به کشور بازگشته‌اند.

پیش بینی تعداد قابل توجهی اتوبوس برای بازگشت زوار

وزیرکشور عنوان کرد: با تلاش‌های خوب انجام‌شده توسط استانداران، فراجا، مواکب، وزارت بهداشت، وزارت راه، هلال احمر، نیروهای نظامی از جمله سپاه و ارتش و دیگر مسئولان خدمت‌رسانی خوبی به زوار انجام شده است و در این زمینه عمده زوار اعلام رضایت کرده‌اند.

وحیدی ادامه داد: پیش بینی شده است تا تعدادی از مواکب تا پایان ماه صفر نسبت به خدمات رسانی به زوار ادامه دهند. از نظر حمل و نقل نیز تعداد قابل توجهی اتوبوس برای بازگشت زوار پیش بینی شده است.

وی افزود: تاکنون در حمل و نقل زوار جهت بازگشت از مرزها مشکلی وجود نداشته است و شاهد رضایت زائران در این خصوص هستیم.

پیش بینی می‌کنیم بسیاری از زوار تا روز جمعه به کشور بازگردند

وزیر کشور عنوان کرد: پیش بینی می‌کنیم بسیاری از زوار تا روز جمعه به کشور بازگردند و برای تعدادی که بعد از روز جمعه باز خواهند گشت تمهیدات لازم اندیشیده شده است. زوار برای بازگشت عجله‌ای نداشته باشند و در مواکبی که تدارک دیده شده است، استراحت داشته باشند.


کد مطلب: 202284

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/202284/تاکنون-مشکلی-حمل-نقل-زائران-مرزها-نداشته-ایم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir