در نمایشگاه بینالمللی خودروی مشهد که از 9 لغایت12 شهریورماه برگزار شد، مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به معرفی و تشریح امکانات و قابلیتهای موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه پرداخت
در راستای ارتباط موثر با مشتریان انجام شد؛
معرفی موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه سایپا
14 شهريور 1402 ساعت 10:09
در نمایشگاه بینالمللی خودروی مشهد که از 9 لغایت12 شهریورماه برگزار شد، مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به معرفی و تشریح امکانات و قابلیتهای موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه پرداخت
از طریق این اپلیکیشن مشتریان میتوانند به راحتی و بدون محدودیت مكانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.
از جمله پرکاربردترین قابلیتها و امكانات موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا میتوان به بخشهای معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)،امكان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبتدهی اینترنتی، درخواست امداد خودرو، استعلام سند، ثبت درخواستهای مشتریان، پیگیری سوابق بیمهای، مشاهده بخشنامهها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.
گفتنی است مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا میتوانند از طریق نشانی www.saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در موبایل خود کنند.
کد مطلب: 202266