کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین هتل‌های دبی با دسترسی آسان به مراکز خرید

11 مرداد 1402 ساعت 9:45

شهر دبی یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور امارات است که جاذبه های گردشگری فراوان و مراکز خرید متنوع، آن را به یکی از قطب‌ های گردشگری مهم در خاورمیانه تبدیل کرده است.


 بسیاری از گردشگران ایرانی در زمان سفر به دبی سعی می‌کنند هتل هایی مانند هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی را برای اقامت انتخاب کنند تا به راحتی به مراکز خرید بزرگ این شهر دسترسی داشته باشند. هتل های زیادی در نزدیکی مراکز خرید دبی مانند دبی مال، مال امارات، ابن بطوطه، ستی سنتر دیره، بورجومان و .... احداث شده‌اند. در این مطلب برخی از بهترین هتل های دبی با دسترسی آسان به مراکز خرید را معرفی خواهیم کرد.

هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی

یکی از بهترین هتل های دبی که بین دو مرکز خرید امارات مال و دبی مال واقع شده است، هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی نام دارد. تعداد اتاق ‌های باشکوه و مجلل این هتل پنج ستاره 1608، تعداد رستوران‌های آن 15 و تعدادی نیز کافی شاپ متنوع با غذاهای بین‌المللی است. هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی از روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت نه صبح تا نه شب آماده ارائه خدمات به مسافران است.

امکانات و ویژگی‌های مهم این هتل عبارت‌اند از: مناسب بودن قیمت رزرو، پرسنل مسلط به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، هندی، روسی، آلمانی، عربی، ترکی و فرانسوی، موقعیت مناسب برای اقامت زوج‌های جوان، استخر، خدمات نظافت روزانه، اتاق سیگار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سالن زیبایی، سالن ورزشی، سالن ماساژ، اینترنت رایگان، نزدیکی به مکان‌های دیدنی دبی، اتاق‌های متنوع با تجهیزات کامل رفاهی، استخر کودکان، امکان رزرو اتاق‌ها به صورت آنلاین، خدمات فکس و فتوکپی، حمام ترکی، خشکشویی و اتوکشی و ... . لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی ممنوع است.


 

هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر دبی

هتل سه ستاره ایبیس دیرا سیتی سنتر درست روبه‌روی مرکز خرید سیتی سنتر دیره احداث شده است. این هتل نیز مانند هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی در بین گردشگران ایرانی طرفداران زیادی دارد. این هتل برای کسانی که می‌خواهند در هزینه‌های سفر به دبی صرفه‌جویی کنند، بهترین انتخاب است. نزدیکی به جاذبه های دیدنی دبی مانند موزه و محله بستکیه یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر است.

از مهم‌ترین خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل می‌توان به مواردی مانند، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های مدرن با دکوراسیون داخلی شیک، تلویزیون ماهواره‌ای، رستوران مجهز با غذاهای بین‌المللی، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی، خدمات خشکشویی، نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی دبی، مترو و ... اشاره کرد. در این هتل امکاناتی مانند باشگاه ورزشی و استخر وجود ندارد.


 

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی یک هتل پنج ستاره در برج خلیفه و نزدیکی مرکز خرید دبی مال است که طراحی جالب و منحصر‌به‌فردی دارد و در سال 2010 ساخته شده است. یازده طبقه از طبقات برج خلیفه به هتل آرمانی دبی اختصاص یافته است. این هتل نیز در کنار هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی و هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر دبی در بین ایرانیان محبوبیت بالایی دارد. داشتن یازده طبقه و ورودی اختصاصی از ویژگی‌های دیگر این هتل پنج ستاره است‌.

از مهم‌ترین امکانات هتل آرمانی می‌توان سالن ماساژ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، تلویزیون‌ و دی‌وی‌دی در اتاق‌ها، داشتن 7 رستوران مجهز با بهترین غذاهای بین‌المللی، حمام، قرار گرفتن روبه‌روی فواره‌های زیبای دبی، نزدیکی با مرکز خرید دبی مال و فرودگاه بین‌المللی دبی، سالن اسپا، ارائه خدمات 24 ساعته، گاو صندوق، آسانسور، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، سالن تناسب اندام، پارکینگ، اتاق نگهداری از کودکان، فروشگاه اختصاصی، مینی بار رایگان، یازده اتاق برای برگزاری جلسات، اتاق 69 متر مربعی برای همایش و ... را نام برد.



 

هتل رویال اسکات دبی

در نزدیکی مرکز خرید بورجومان دبی یکی از بهترین هتل های چهار ستاره دبی احداث شده است که هتل رویال اسکات نام دارد. این هتل، علاوه بر مرکز خرید بورجومان، به مراکز تجاری و تفریحی شهر دبی نیز نزدیک است.

ارائه امکاناتی نظیر 144 اتاق و سوئیت مجهز، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، یازده رستوران مجهز، اتاق مخصوص سیگاری‌ها، سالن اسپا، استخر، اتاق خانوادگی، مرکز تناسب اندام، صبحانه رایگان، استخر روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، پرسنل مودب، مهمان‌نواز و مسلط به چند زبان خارجی، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی، زمین بازی مخصوص برای کودکان و بزرگسالان، ارائه خدمات ویژه به معلولان، اتاق برگزاری جلسات، انبار نگهداری چمدان، سیستم تهویه مطبوع، مرکز اسپا، سالن ماساژ، سالن آرایش و زیبایی، دستگاه پولیش کفش، خدمات خشکشویی و اتوکشی، خدمات کپی و فکس و سایر خدمات رفاهی، هتل رویال اسکات دبی را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل های دبی با دسترسی آسان به مرکز خرید بورجومان تبدیل کرده است.


 

رزرو آنلاین بهترین هتل های نزدیک مراکز خرید دبی در فلای تودی

در این مطلب با هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی، واقع در بین مرکز خرید امارات مال و دبی مال، هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر دبی، واقع در روبه‌روی مرکز خرید سیتی سنتر دیره، هتل آرمانی دبی، واقع در نزدیکی مرکز خرید دبی مال و هتل رویال اسکات دبی واقع در نزدیکی مرکز خرید بورجومان دبی آشنا شدید.

گردشگران با اقامت در هر یک از این هتل ها، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای رفت و آمد با تاکسی ندارند و به راحتی می‌توانند با پای پیاده به مراکز خرید معروف دبی رفته و خریدهای خود را انجام می‌دهند. برای رزرو آنلاین هر یک از این هتل ها با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، به سایت فلای تودی، ارزانترین مرجع رزرو هتل های دبی و خرید بلیط تهران دبی مراجعه کنید.


کد مطلب: 200253

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/200253/بهترین-هتل-های-دبی-دسترسی-آسان-مراکز-خرید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir