کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رد اخبار العربیه و الجزیره علیه سوریه:

مسئول امنیت سیاسی دولت سوریه شایعه جدایی خود را تکذیب کرد

27 تير 1391 ساعت 9:08

یک مقام بلندپایه امنیتی سیاسی نظام سوریه در گفت‌وگو با یک شبکه سوری شایعه جدایی خود از نظام سوریه را تکذیب کرد.


به گزارش فارس، سرلشگر رستم غزاله همه اخبار و شایعاتی را که شبکه العربیه سعودی آغازگر آن بود، تکذیب کرد و گفت وی مشغول کار و وظیفه خود است.

شبکه العربیه امروز در ادامه خبرسازی‌های خود علیه مردم و دولت سوریه، مدعی شده بود که رستم غزاله به همراه خانواده خود از نظام سوریه جدا شده است و خانواده وی به اردن فرار کرده است.

این شبکه و شبکه الجزیره هم پیش از این هم مدعی فرار هفت خلبان سوری به اردن شده بودند که وزیر اطلاع‌رسانی اردن نیز آن خبر را تکذیب کرده و تاکید کرده بود که این اخبار دروغ است.

رستم غزاله به تلویزیون الدنیا سوریه اعلام کرد که همه اخباری که شبکه‌های مغرض درباره او و خانواده‌اش منتشر کرده‌اند کذب است و نشانه ورشکستگی این شبکه‌هاست.

غزاله افزود: من مشغول کار و ماموریت و وظیفه روزانه‌ام هستم و همه افراد خانواده‌ام هم خوب هستند و در میان هموطنان خود به سر می‌برند. همه این اخباری که این شبکه‌ها منتشر کردند دروغ و کذب است که ساخته اتاق‌های سیاهی است که هدفش بالا بردن روحیه تروریست‌های داخل و خارج سوریه است.

مسئول امنیت سیاسی نظام سوریه به ارتش سوریه اشاره کرد و گفت که ارتش سوریه ارتشی قدرتمند و منسجم است که تحت تاثیر این شبکه‌ها و اخبارها قرار نمی‌گیرد.


کد مطلب: 192

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/192/مسئول-امنیت-سیاسی-دولت-سوریه-شایعه-جدایی-خود-تکذیب

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir