کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدای ملت به دنبال تشکیل فراکسیون

18 دی 1391 ساعت 15:41

نماینده تهران در مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص فعالیت های صدای ملت اظهار داشت:‌ قرار بود از ابتدا و حتی قبل از انتخابات، صدای ملت به صورت یک تشکل دربیاید اما فضا به خوبی و مطلوبیتی که مورد نظر بود نرسید.


علیرضا محجوب در همین راستا به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت:‌ امیدواریم این فضا هر چه زودتر فراهم شود تا شاید در یک سالگی مجلس این تشکل بتواند به صورت قابل قبول آغاز به کار کند.
وی ادامه داد:‌ آنچه به عنوان آرمان و شعار در جریان انتخابات از طریق این جریان ارائه شد، باید عملیاتی شود و این نیازمند افراد همفکر، پشتیبانی کننده و نیازمند یک تشکل فعال در مجلس است.
مججوب همچنین در خصوص فعالیت این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ اینکه خیلی موضوع بعیدی است اما امکان آن هم وجود دارد. البته بحث از امکان این نیست که تصمیمی گرفته شده و یا بناست تصمیمی گرفته شود.
وی در خصوص شکل گیری این تشکل گفت:‌ با توجه به تغییرات نمایندگان در مجلس نهم، برای تشکیل این تشکل، ممکن است اعضای جدیدی داشته باشیم. افرادی که بتوانند بپیوندند تا یک فراکسیون فعال بتوانیم در مجلس تشکیل دهیم.
محجوب در پایان خاطرنشان کرد:‌ با فراکسیونی که عدد کوچک داشته باشد، نمی توان پیش رفت از این رو به دنبال این هستیم که فراکسیونی پر قدرت داشته باشیم.


کد مطلب: 18916

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/18916/صدای-ملت-دنبال-تشکیل-فراکسیون

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir