کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کواکبیان رئیس کمیته انتخابات این خانه خبرداد؛

همایش خانه احزاب ایران برای آسیب شناسی دو انتخابات اخیر در ج.ا.ا

5 بهمن 1401 ساعت 15:50

مصطفی کواکبیان رئیس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران در گفتگویی از برگزاری همایش این خانه در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل تالار وزارت کشور با عنوان آسیب شناسی دو انتخابات اخیر در ج.ا.ا خبرداد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،این عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: همانگونه که قبلاً چندین همایش از سوی کمیته روابط بین الملل در وزارت کشور برگزار کردیم در دوره جدید فعالیت خانه احزاب هم با پیشنهاد کمیته انتخابات و مصوبه شورای مرکزی قرار است با حضور و سخنرانی  وزیر کشور همایش مذکور برگزار شود.
علاوه بر خوشامدگویی و ارائه دیدگاه از سوی جناب آقای متکی به عنوان رئیس کنونی خانه احزاب، ۹ نفر از سه فراکسیون اصولگرا و مستقل و اصلاح طلب ( که اسامی آنان از طریق فراکسیون های مذکور تعیین شده است ) سخنراني خواهند داشت و طبق روال همایش های قبلی، قراراست اینجانب هم جمع بندی دیدگاه ها ونکات مشترک راهکارهای سه فراکسیون برای افزایش مشارکت و شور و نشاط آحاد مردم در عرضه انتخابات آینده را ارائه دهم.
کواکبیان در پایان اظهار داشت: در این همایش علاوه بر دبیران کل احزاب، دو نفر اعضای شورای مرکزی هر حزب نیز از سوی رئیس خانه احزاب دعوت شده اند و این همایش با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 187765

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/187765/همایش-خانه-احزاب-ایران-آسیب-شناسی-دو-انتخابات-اخیر-ج-ا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir