کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز

4 دی 1401 ساعت 18:00

امروز سهم‌های سغدیر، پخش، دفرا، کگهر و بمپنا حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهد که نمادهای پکرمان، زفکا و حپترو خروج پول هوشمند داشتند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،طی معاملات بازار امروز، سهم‌های سغدیر، پخش، دفرا، کگهر و بمپنا حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهد که نمادهای پکرمان، زفکا و حپترو خروج پول هوشمند داشتند.
امروز شاخص کل با افزایش 25 هزار و 563واحدی همراه شد و شاخص کل هم‌وزن نیز 6 هزار و 679 واحد رشد کرد که نشان از سبز بودن کلیت بازار دارد.
همچنین تابلو بورس امروز حجم معاملات را حدود 13میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات را 6 هزار و 838 میلیارد تومان نشان می‌دهد.
بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط 11 برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

سهم‌هایی که در چهارم دی ماه سال 1401 حجم مشکوک خوردند.
بیشترین ارزش معاملات
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خودرو، خگستر و خساپا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خودرو، شستا و خساپا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
خچرخش و ولبهمن با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کردند. زفکا نیز با افت 6.93 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
ورود پول هوشمند
بیشترین خالص خرید حقیقی در سهم‌های کگل، غزر و نوری صورت گرفت. هرمز، خزر و غمهرا نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های شکبیر، خوساز و کقزوی رقم خورد. همچنین شاملا در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد وبوعلی بود.
منبع:تجارت نیوز


کد مطلب: 185114

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/185114/حجم-مشکوک-معاملات-بازار-امروز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir