کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منوچهر متکی:

گاهی مجلسی‌ها از حیطه خاص مسئولیتی خود کوتاهی می‌کنند

مردم از اقدامات برخی نمایندگان رضایت ندارند

26 آذر 1401 ساعت 18:23

سخنگوی شورای وحدت می‌گوید: در سفرهای استانی متوجه فریاد بلند گروه‌های سیاسی و غیرسیاسی نسبت به اعمال نظر نمایندگان در خصوص عزل و نصب‌ها شدیم.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصول‌گرایان، ضمن ارزیابی اقدامات نمایندگان مجلس یازدهم گفت: در حال حاضر شورای وحدت ارزیابی قطعی و انفرادی نسبت به نمایندگان فعلی مجلس ندارد اما در عملکرد کلی مجلس گام‌های مثبت و خوبی مشاهده می‌شود. البته در عین حال این تصور را داریم که گاهی مجلس یازدهم از حیطه خاص مسئولیتی خود برای نقش‌ آفرینی کوتاهی می‌کند و با وجود اینکه نباید نمایندگان به نص صریح مقام معظم رهبری ورود پیدا کنند اما برخی از زنان و مردان نماینده تقید ورود به نص صریح مقام معظم رهبری دارند که دخالت در اصل عزل و نصب‌ها در حوزه‌های انتخابی یکی از مصادیق این دخالت‌ها است.
او افزود: در حقیقت در سفرهای استانی متوجه فریاد بلند گروه‌های سیاسی و غیرسیاسی نسبت به اعمال نظر نمایندگان در خصوص عزل و نصب‌ها شدیم و فکر می‌کنم اگر نمایندگان نسبت به رویه‌ای که درباره عزل و نصب‌ها در پیش گرفته‌اند تجدیدنظر نکنند جامعه بازتاب منفی نسبت به این اقدام آنها خواهد داشت. در مجموع صحبت بنده درباره ترک فعل‌های صورت گرفته در مجلس و فعل‌هایی که باید انجام شود و نمی‌شود است.
منبع:منیبان


کد مطلب: 184195

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/184195/گاهی-مجلسی-ها-حیطه-خاص-مسئولیتی-خود-کوتاهی-می-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir