کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز 19 آذر

19 آذر 1401 ساعت 18:01

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های بتک، وپترو، وحافظ، ومعلم و استقلال حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند میدکو، دلر و پکرمان خروج پول هوشمند داشتند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های بتک، وپترو، وحافظ، ومعلم و استقلال حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند میدکو، دلر و پکرمان خروج پول هوشمند داشتند.
شاخص کل بورس تهران امروز شنبه 19 آذرماه 1401، با افت 19هزار و 93 واحدی در جهت سرخ تابلو بازار، کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را پس از تنها یک ماه ترک کرد. اصلاح امروز در حالی بود که طی سه روز آخر هفته گذشته، اهالی بازار سرمایه به طور میانگین روزانه شاهد 5 هزار واحد کاهش ارتفاع شاخص کل بودند. بنابراین می‌توان گفت که روند اصلاحی، مومنتوم افزایشی داشته است.
شاخص کل هم‌وزن نیز از این رفتار جدید نماگر اصلی تقلید کرد و طی کاهشی 1.02 درصدی، گام 4 هزار و 254 واحد در جهت منفی پیش رفت. در پایان روز نماگر هم‌وزن بازار در محدوده 412 هزار و 830 واحد متوقف شد.
بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم ورنا، خودرو و خساپا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خساپا، خودرو و شستا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فولاد نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
آ س پ با افزایش 6.99 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. کساوه نیز با افت 6.99 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های وحافظ، غدشت و گشان تعلق گرفت. شلعاب، فغدیر و قشکر نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های فکمند، شلعاب و ولانا رقم خورد. همچنین وبملت در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد وپاسار بود.
منبع:تجارت نیوز


کد مطلب: 183369

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/183369/حجم-های-مشکوک-بازار-امروز-19-آذر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir