کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی فراهم شد

21 شهريور 1401 ساعت 19:56

دبیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: ارسال کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی از سرشماره‌های خدماتی ملزم شده‌اند عبارت "لغو ۱۱" را در انتهای پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره‌ای که از آن پیامک دریافت کرده‌اند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، پیمان قره‌داغی- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری- در این باره اظهار کرد: علاوه بر این، مشترکان می‌توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی خدماتی (پیامک‌هایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می‌شود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره‌های پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راه‌اندازی شده است، افزود: اکنون با این امکان، مشترکان می‌توانند نسبت به فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.


کد مطلب: 174338

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/174338/امکان-مدیریت-پیامک-های-تبلیغاتی-فراهم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir