آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایرانخودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است
کسب نتایج مطلوب در اجرای مرحله اول طرح تحول کیفیت ایران خودرو؛
دستاوردهای ایران خودرو در طرح جهش کیفیت تارا
19 شهريور 1401 ساعت 14:05
آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایرانخودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است
ایکوپرس- بر اساس آمارها و گزارشهای شرکت ایساکو، از ابتدای تیرماه امسال و هم زمان با اجرای طرح تحول کیفیت محصول و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو و گارانتی قوای محرکه تارا تاکنون ۲۴۴۹ دستگاه از این محصول تحویل مشتریان شده که از این تعداد، موردی با ایراد موتوری مراجعه نداشته و ایراد گیربکس تنها دو خودرو به شبکه خدمات مراجعه داشته است.
کد مطلب: 174139