بازار ایران در عین حال که در بخش تولید در حال گسترش بود، اما صنعت حمل و نقل و تولید وسایل آن نتوانسته سرعت خود را با آن تطبیق دهد، از این رو، گروه بهمن، با توجه به تیراژ پایین ونهای تولیدی در بازار، عدم پاسخگویی به نیاز بازار در حوزه عرضه و خدمات پس از فروش و قیمت بالای محصولات حاضر، ضرورت معرفی محصولی متناسب با نیاز بازار را احساس کرد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،توسعه بازار و محصولات در دنیای چندصدایی امروز، نیازمند ارایه خدمات متنوع است که صنعت حمل و نقل، بیاغراق در صدر آن ایستاده است. با توجه به این بازار متنوع، ون باری «اینرودز» توسط گروه خودروسازی بهمن، به بازار معرفی شده است.
خودرویی که مخصوص حمل بارهای سبک و حجیم است و متناسب با سلایق مختلف اقتصادی است. بهمن اینرودز یک کارگو ون سبک و کامپکت (LCV) است که بهبود و تغییر فرهنگ جابهجایی بار در ایران را هدف گرفته است.
اینرودز اقتصادی در خدمت صنعت حمل و نقل و خدمات
مشتریمداری به عنوان مهمترین اصل تجارت، تولید و صنعت، اقتضا میکند دامنه تنوع محصولات و خدمات گسترش پیدا میکند. بازار ایران در عین حال که در بخش تولید در حال گسترش بود، اما صنعت حمل و نقل و تولید وسایل آن نتوانسته سرعت خود را با آن تطبیق دهد، از این رو، گروه بهمن، با توجه به تیراژ پایین ونهای تولیدی در بازار، عدم پاسخگویی به نیاز بازار در حوزه عرضه و خدمات پس از فروش و قیمت بالای محصولات حاضر، ضرورت معرفی محصولی متناسب با نیاز بازار را احساس کرد.
فاکتور قیمت در عین حال که برای تمام صنایع موضوع مهمی است، اما قیمت محصولات موجود در بازار به عنوان یک عامل محدودکننده برای شرکتهای حمل و نقل تبدیل شده بود. ون باری اینرودز علاوه بر آن که میتواند نیاز بازار به یک محصول اقتصادی را تامین کند، سهم ۲۰ درصدی بهمن از بازار خودروهای تجاری سبک را نیز ارتقا میدهد.
ونهای باری سبک روی خط آنلاین
تنوع مشاغل دوش به دوش دنیای مدرن و همپای اینترنت و دنیای آنلاین توسعه پیدا کرده است. امروز دیگر میتوان با سرعت اشتغالزایی و کسب درآمد کرد، به شرط آن که دنیای آنلاین را خوب بشناسی. گذشته از مشاغلی که پیشتر به این فضا وارد شده بودند و مشتریان خود را پیدا کرده بودند، همهگیری کووید ۱۹ و ضرورت حفظ فاصله و ماندن در خانه بستری برای رشد و توسعه ارایه خدمات مشاغل به صورت آنلاین شد.
توسعه تجارت آنلاین سنگینی بار حمل و نقل را بر دوش فروشنده قرار داده است. مسولیتی که علاوه بر سرعت انتقال، باید سلامت کالا را نیز تضمین کند. این ضمانت را وسایلی با وضعیت استاندارد میتواند ارایه دهد.
خودروهای باری با اتاق متناسب و استاندارد، میتواند حلقه معامله آنلاین را تکمیل و تسریع کنند. به خصوص آن که افزایش واحدهای آنلاین و گسترش تجارت در اینترنت، تولید خودروهای باری متناسب با سفارشهای کوچک و بزرگ، اما سبک را ضروری کرده است. با توجه به این نیاز و تقویت شبکه حمل و نقل با خودروی مناسب حمل بار درونشهری تولید ون باری اینرودز آغاز شد.
ضمانت ۵۰ هزار کیلومتر برای دو سال
زمانی که قرار بر کسب رضایت مشتری است، پای صنعت خدمات پس از فروش به میان میآید. موضوعی که میتواند قدرت یک محصول و تولید یا واحد خدماتی را نسبت به دیگری افزایش دهد یا آن را در موضع ضعف قرار دهد.
با توجه به نواقصی که در بحث خدمات پس از فروش وجود داشت، گروه بهمن با وجود آن که اولین تجربه حضور در این نوع تولید را داشت، برای پر کردن این خلاء گارانتی دو ساله یا ۵۰ هزار کیلومتر، ارایه سرویس رایگان یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر را برای ون باری اینرودز در نظر گرفته است. شبکه خدمات پس از فروش به گونهای طراحی شده تا بتواند به کلیه نیازهای مشتریان در حوزه خدمات و قطعات یدکی این محصول پاسخ دهد.
مزایای رقابتی ونباری اینرودز بهمن
بدنه این خودرو به دلیل تجهیز به تیرکهای تقویتی در نقاط مختلف، استحکام خوبی دارد و شاسی یکپارچه با بدنه، مقاومت خوبی را در برابر واژگونی ایجاد کرده است.تجهیز به زنجیر تایم و ضمانت تسمه تایم موجب اطمینان خاطر مصرفکننده و عدم نیاز به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش تا ۴۰۰ هزار کیلومتر پیمایش است.
با وجود تنوع تولید خودرو در ایران، اما اینرودز اولین خودروی در ایرانی است که موفق به اخذ استانداردهای ۸۵ گانه شده است. بر همین اساس پایه موتور یورو ۶ است که در ایران به صورت یورو ۵ استفاده می شود و در صورت لزوم به راحتی با یک سافت ویر امکان پذیر است.
طراحی این محصول به شکلی است که از نظر ارگونومی، سلامت و راحتی مناسبی را به راننده هدیه میدهد. همچنین، صندلیهای سرنشینان، داشبورد، سیستمهای ایمنی از جمله موضوعات قابل توجه این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه نظیر وانتهای موجود در بازار است.
طراحی کف آلومینیومی، کاور دیوارههای جانبی، فضای مکعبی و تعبیه دو در جانبی و یک در عقب در کابین بار، موجب میشود تا جایگذاری بار و جابهجایی آن را برای راننده آسان کند.از سویی این خودرو بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در اتوبان را دارد.
این درحالیست که با توجه به اهمیت موضوعات زیستمحیطی و آلایندگی وسایل نقلیه، این خودرو استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد. در عین آن که مصرف سوخت آن نیز پایین است. همچنین با توجه به آن که این خودروی باری، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و با هدف تکمیل شبکه حمل و نقل است، فرصت طلایی برای سازمانهایی است که قصد دارند با دراختیار داشتن تعداد بالاتری خودرو، خدمات کاملتری به مشتریان ارایه دهند.