مدیران ایساکو در پنجمین روز از اجرای طرح خدمترسانی ویژه به زائران حرم امام خمینی (ره) به منظور بررسی حسن ارایه خدمات نمایندگیهای کشیک و ناوگان امدادخودرو ایران، از نزدیک نحوه ارایه خدمات را مورد پایش قرار دادند
به منظور بررسی نحوه ارایه کیفیت خدمات؛
بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو از اجرای طرح خدمترسانی به زائران
16 خرداد 1401 ساعت 12:16
مدیران ایساکو در پنجمین روز از اجرای طرح خدمترسانی ویژه به زائران حرم امام خمینی (ره) به منظور بررسی حسن ارایه خدمات نمایندگیهای کشیک و ناوگان امدادخودرو ایران، از نزدیک نحوه ارایه خدمات را مورد پایش قرار دادند
مدیران ایساکو در پنجمین روز از اجرای طرح خدمترسانی ویژه به زائران حرم امام خمینی (ره) به منظور بررسی حسن ارایه خدمات نمایندگیهای کشیک و ناوگان امدادخودرو ایران، از نزدیک نحوه ارایه خدمات را مورد پایش قرار دادند.
کد مطلب: 164897