کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هوشمندسازی مرزها در دستور کار پلیس

7 خرداد 1401 ساعت 16:30

فرمانده نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی انسداد مرزهای کشور بیش از گذشته در دستور است و اعتبارات ویژه‌ای نیز برای این حوزه اختصاص یافته است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی انسداد مرزهای کشور بیش از گذشته در دستور است و اعتبارات ویژه‌ای نیز برای این حوزه اختصاص یافته است.
سردار  احمدعلی گودرزی در حاشیه یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: در مقوله تجهیز و هوشمندسازی مرزها در گذشته اقداماتی صورت گرفته است اما امسال این موضوع با شدت و جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: موضوع هوشمندسازی و اقدامات کنترلی مرزها امسال در شورای امنیت کشور مطرح شده و اعتباراتی از سوی وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد کل انتظامی کشور اختصاص یافته است.
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: تلاش می‌شود با توسعه تجهیزات، حسگرها، پهپادها، هلی شاتها و سامانه های الکترونیکی و اُپتیکی، انسداد مرزها بیش از گذشته انجام شود.
سردار گودرزی افزود: امروز امنیتی پایدار، مطلوب و رو به توسعه در مرزهای آبی و خشکی کشور وجود دارد.
وی در خصوص مرزهای شرقی کشور و خراسان رضوی نیز اظهار کرد: مرزهای شرقی نیز از امنیت پایداری برخوردار است و با توجه به حساسیت این منطقه، توجه ویژه‌تری به مرزها و تقویت تجهیزات آن می‌شود.
بر اساس گزارش سایت پلیس، استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.


کد مطلب: 164224

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/164224/هوشمندسازی-مرزها-دستور-کار-پلیس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir