علیرضا توکلی طرقی، مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن میگوید طبق نظرسنجیهای انجام شده از مشتریان، بیش از 80درصد مشتریان از خدمات امدادی نوروزی این مجموعه رضایت داشتهاند. وی در همین رابطه یادآور شد: در این نظرسنجی طیف وسیعی از مقولات و نیازهای مشتریان مورد سوال قرار گرفته است که حضور به موقع نیروهای امدادی و نحوه برخورد با مشتریان از مهمترین آنها بوده است
علیرضا توکلی طرقی، مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن میگوید طبق نظرسنجیهای انجام شده از مشتریان، بیش از 80درصد مشتریان از خدمات امدادی نوروزی این مجموعه رضایت داشتهاند. وی در همین رابطه یادآور شد: در این نظرسنجی طیف وسیعی از مقولات و نیازهای مشتریان مورد سوال قرار گرفته است که حضور به موقع نیروهای امدادی و نحوه برخورد با مشتریان از مهمترین آنها بوده است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن با تشریح نحوه خدمات رسانی امدادی گروه بهمن در ایام نوروز 1401 گفت: ماموریتهای امدادی بهمن موتور از 26 اسفند 1400 آغاز شد و تا 14 فروردین 1401 ادامه داشت. این خدمات با همکاری متقابل امداد خودروی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بالاترین گستردگی و کمترین زمان انتظار ممکن انجام شد. همچنین بهمن موتور نیز برای انجام هرچه بهتر خدمت رسانی از تمامی ظرفیتهای خود استفاده کرد.
علیرضا توکلی با اشاره اینکه ارتقای کیفیت و توسعه خدمات در راستای تکمیل زنجیره خدمات سیار خودرویی پایهریزی شده است گفت: در این راستا 15 دستگاه کاپرا و 13 دستگاه کامیونت شیلر با کاربری خودروبر به ناوگان امداد رسانی افزوده شد تا با قرارگیری در محورهای مواصلاتی پرتردد بتوانند خدمات امدادی متمایز ارائه کنند.
وی در همین رابطه افزود: بهمن موتور در کشور 76 نماینده دارد که در طرح امداد نوروزی به صورت کشیک حاضر شدند و خدمات ارائه کردند.
مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن ادادمه داد: علاوه بر استفاده از ظرفیت نمایندگان دارای خودروی امدادی، شهرهایی که مقاصد مهم گردشگری و سفر بودند مثل نمکآبرود، نور، فیروزکوه، بوشهر و بندرعباس، گروههای امدادی از ستاد اعزام شد.
علیرضا توکلی طرقی در پاسخ به این سوال که «آمار ماموریتهای امدادی در ایام نوروز چگونه بوده است؟» گفت: در این ایام در مجموع 170 مورد ماموریت امدادی در خصوص خودروهای تولیدی بهمن موتور انجام شد که 60 درصد از آن توسط امدادگران بهمن موتور و مابقی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و امداد خودروی ایران امدادرسانی شد.
علیرضا توکلی در پایان در خصوص ارزیابی مشتریان از عملکرد خدمات امدادی گروه بهمن گفت: بیش از 80درصد از مشتریان از نوع برخورد و حضور به موقع مشتریان راضی بودهاند. مدت انتظار برای حضور نیروهای امدادی به طور میانگین 37 دقیقه گزارش شده است.