کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر به دنبال کار در استرالیا هستید، بخوانید!

6 فروردين 1401 ساعت 20:06

ویزای کار استرالیا به افرادی تعلق می‌گیرند که ضمن تکمیل مدارک و پاس کردن شرایط دولت استرالیا، دارای مهارت و حرفه کامل در یک حوزه مشخص هستند، می‌توانند به توسعه اقتصاد استرالیا کمک کنند و در نهایت ارزش پیشنهادی بیشتری خلق نمایند



ویزای کار استرالیا به افرادی تعلق می‌گیرند که ضمن تکمیل مدارک و پاس کردن شرایط دولت استرالیا، دارای مهارت و حرفه کامل در یک حوزه مشخص هستند، می‌توانند به توسعه اقتصاد استرالیا کمک کنند و در نهایت ارزش پیشنهادی بیشتری خلق نمایند.
در واقع ویزای کار یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ورود به کشور استرالیا به شمار می‌رود و افرادی که رشته تحصیلی و مهارت آنها   در لیست مشاغل استرالیا قرار دارد می‌توانند اقدام به دریافت ویزای کار از دولت استرالیا کنند.
در این مطلب به صورت کامل به شرایط اخذ ویزای کار در استرالیا می پردازیم و به این سوال پاسخ می دهیم که اگر به دنبال کار در کشور استرالیا باشیم باید به چه مواردی دقت کنیم؟

 
چرا کار در کشور استرالیا
چرا کار و اخذ ویزای کار استرالیا از پرطرف‌دارترین روش‌های مهاجرتی است و سالانه هزاران نفر برای اخذ این ویزا هزینه‌های هنگفت انجام می‌دهند؟
کشور استرالیا برای نیروی کار به عنوان یک مقصد جذاب و آینده دار تبدیل شده و مزایای متعدد آن به عنوان یک فرصت مؤثر کاری ارزش هزینه کردن و اقدام برای اخذ ویزا دارد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای کار کردن در استرالیا می‌پردازیم:

این موارد تنها بخش کمی از مزایای زندگی و کار در استرالیا است و کار کردن در این کشور را نه تنها توجیه‌پذیر، بلکه جذاب می‌کند.
شرایط متقاضیان ویزای کار
برای امکان کار در استرالیا دو شرط عمومی اصلی وجود دارد و با داشتن این دو مورد می‌توان بسته به نوع ویزا و شرایط تخصصی برای ویزای کار استرالیا اقدام کرد. این دو مورد شامل زیر می‌شود. بر اساس نوع ویزای مشخص شده و امتیاز به دست آمده می‌توان ویزای مورد نیاز را به دست آورد.
لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا
قبل از مهاجرت به خارج باید نگاهی به لیست مشاغل مورد نیاز آن کشور بیندازید. در ادامه شما را با لیست مشاغل مورد نیاز در استرالیا که می‌توانید با آنها ویزای کار استرالیا را دریافت کنید، آشنا خواهیم ساخت.
در کشور استرالیا مشاغل حوزه پزشکی، تکنسین‌ها، وکالت، مدیریت، تدریس، هنر، مربی گری، علوم زیستی، روان‌شناسی مهم‌ترین مشاغل مهم و مورد نیاز کشور استرالیا هستند.
بنا بر گزارش‌ها مشاغل حوزه پزشکی، صنعت خرده فروشی، ساخت و ساز مهم‌ترین و پر متقاضی‌ترین مشاغل در کشور استرالیا به شمار می‌روند.
درآمد این افراد از 130 هزار دلار تا 190 هزار دلار با توجه به نوع شغل، سابقه کار و شرایط کار متغیر است و به راحتی می‌تواند هزینه زندگی مناسب در استرالیا را پوشش دهد.
انواع ویزای کار استرالیا
ویزای کار در استرالیا از شرایط راحت و مناسبی برخوردار است و ایرانیان می‌توانند برای اقامت و اخذ ویزای استرالیا اقدام به دریافت ویزای کار کنند.
به‌طورکلی بیش از 10 ویزا برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار وجود دارد. ما در اینجا کاربردی‌ترین ویزاها را نام بردیم اما در حقیقت 4 ویزای 189، ویزای 190، ویزای 491 و ویزای 476 برای ایرانیان قابل استفاده است.
به صورت کلی ویزای کار در استرالیا به دو شکل موقت و دائم تقسیم می‌شوند. کارکرد هر کدام از ویزاها با توجه به شرایط دولت استرالیا و فرد متقاضی تعریف شده است.
ویزای دائم کار استرالیا
این ویزا برای اقامت دائم از طریق مهارت و تخصصی حرفه‌ای است و عمده ویزاهای دائم استرالیا نیازمند معرفی از سوی کارفرمای استرالیایی است.
ویزاهای زیر مهم‌ترین نوع ویزای دائم کار در استرالیا به حساب می‌آیند: هر کدام از ویزاها مدارک خاص و شرایط ویژه‌ای دارند که مشاوره با شرکت‌ها و وکلای مهاجرتی می‌تواند در تبیین بهتر و دقیق این ویزا کمک کند.
ویزای موقت کار استرالیا
ویزای موقت کار استرالیا برای رویکردهای کوتاه مدت است. این ویزا برای شرایط خاص تعریف و گاهی امکان کار با یک کارفرمای خاص را صادر می‌کند.
موارد زیر مهم‌ترین ویزای کار استرالیا به صورت موقت است که با توجه به شرایط ای نوع ویزاها فرد متقاضی می‌تواند اقدام به کار کند. این ویزاها با این که موقت هستند و شرایط حاکم بر هر کدام متفاوت است، اما می‌تواند مسیر مناسبی برای اخذ ویزای کار استرالیا به صورت دائم باشد.
هزینه ویزای کار استرالیا
هزینه ویزای کار استرالیا تابع شرایط مختلف و حالت‌های متفاوت است. هر کدام از ویزاها هزینه مشخص دارند و برای همراه بالا 18 سال و کمتر از 18 سال هزینه مشخص و معینی باید پرداخت شود. 
به صورت متوسط برای ویزای کار استرالیا برای فرد اصلی در صورت کسب شرایط لازم از 405 دلار برای ویزای 476 شروع می‌شود و تا 5000 دلار استرالیا برای ویزای 188 میل می‌کند. این مبالغ بهتر از قبل از اقدام به اخذ ویزا با مشاورین حرفه‌ای مهاجرت یا افراد مطلع مشورت گرفته شود.
سخن نهایی
ویزای کار استرالیا یکی از ویزای جذاب برای مهاجرت به شمار می‌رود و به دلیل تنوع بالای ویزاهای این حوزه امکان اخذ ویزای آن بالا است.
افراد بنا بر شرایط خود می‌توانند ویزای کار استرالیا را به صورت دائم یا موقت به دست بیاورند و از آن استفاده کنند. در این مطلب مهم‌ترین انواع ویزاها و شرایط کلی هر کدام را تشریح کردیم. اگر در مورد ویزای کار در کشور استرالیا سوالی یا تجربه خاصی دارید از طریق کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.
 
 
 
 
 


کد مطلب: 162028

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/162028/اگر-دنبال-کار-استرالیا-هستید-بخوانید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir