کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش بیماران بستری در کاشان

24 اسفند 1399 ساعت 22:17

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعداد بیماران سرپایی و بستری ها را به سرعت افزایش داده است که این امر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی را دو چندان می کند.


 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعداد بیماران سرپایی و بستری ها را به سرعت افزایش داده است که این امر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی را دو چندان می کند.

مهدی دلاوری، امروز (یکشنبه _ ۲۴ اسفند) در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به خصوص استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک ضرورت است چرا که امروز بعد از ۸۰ روز، تعداد بیماران بستری سه رقمی شد و به ۱۰۹ بیمار رسید.  
وی  افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون ۱۴۱ هزار و ۶۶۴ نفر از شهروندان به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و هشت هزار و ۸۳۵ بیمار حاد تنفسی تا کنون از بیمارستان مرخص شده اند.
به گزارش ایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستانهای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که حداقل سن این بیماران ۸ سال و حداکثر ۸۸ سال بوده است.
وی گفت: در مجموع  ۱۰۹ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری شده اند که هشت نفر از آنها در بخش مراقبتهای ویژه مراکز درمانی تحت درمان  هستند و متاسفانه یک نفر از شهروندان با سن ۸۶ سال در ۲۴ ساعت گذشته فوت شده است.
دلاوری افزود: در این مدت جواب تست کرونا برای ۳۵ نفر از شهروندان مثبت بوده که با این رقم، در یک سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۳۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.


کد مطلب: 146470

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/146470/افزایش-بیماران-بستری-کاشان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir