کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خط و نشان کشیدن برای مجلس

29 آبان 1391 ساعت 15:48

سؤال از رئیس جمهور از اختیارات قانونی نمایندگان مجلس است و همکاران بنده در دولت بدون هرگونه پیشداوری و نیت‌خوانی درباره انگیزه سیاسی یا شخصی نمایندگان سؤال‌کننده با موضوع برخورد کرده‌اند.


«فردا»: به فاصله یک روز بعد از نشست مشترک رییس جمهور با نمایندگان مجلس یک سایت دولتی گفتگویی را با معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری ترتیب داده که مفاد آن مغایر با تفاهامات حاصل در آن نشست است .
معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به طرح سؤال از رئیس جمهور گفته است: دکتر احمدی‌نژاد برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان و روشن شدن مسائل آمادگی کامل دارد و طرح سؤال فرصت استثنایی برای وی محسوب می‌شود.
محمدجعفر بهداد در گفت‌و‌گو با ایران تصریح کرد: سؤال از رئیس جمهور از اختیارات قانونی نمایندگان مجلس است و همکاران بنده در دولت بدون هرگونه پیشداوری و نیت‌خوانی درباره انگیزه سیاسی یا شخصی نمایندگان سؤال‌کننده با موضوع برخورد کرده‌اند.
بهداد با اشاره به این‌که دولت موقعیت پیش آمده برای حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی را یک فرصت استثنایی می‌داند و به همین علت با آن برخورد ایجابی کرده است، بیان داشت: انتظار مردم از نمایندگان‌شان در مجلس شورای اسلامی این است که حرمت رئیس جمهور را به علت آن‌که نماینده میلیون‌ها ایرانی و شخصیت محبوب ملت‌های عدالتخواه و آزادیخواه جهان است، حفظ کنند و در همین حال برای شنیدن پاسخ‌های دکتر احمدی‌نژاد و توضیحات ضروری ایشان درباره برخی مسائل و مشکلات تحمل لازم و کافی به خرج دهند.


کد مطلب: 14353

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/14353/خط-نشان-کشیدن-مجلس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir